Kõige tõhusamalt kasutas oma eelarvet konstruktorite karika võitnud Ferrari meeskond, kelle 414,9-miljoniline eelarve tõi sisse 172 punkti, teatab f1fanatic.co.uk. Ühe punkti hinnaks seega 2,4 miljonit dollarit.

Kõige rohkem raha ehk 28,4 miljonit dollarit kulutas ühe GP-punkti teenimiseks seevastu Honda meeskond, kes kogus oma 398,1-miljonilise eelarve juures vaid 14 punkti. Veel hullemini läks muidugi Force India meeskonnal (eelarve 121,8 miljonit) ja Super Aguril (45,6 miljonit), kes ei saanud terve hooaja jooksul ühtegi punkti.

Lewis Hamiltoniga maailmameistritiitli võitnud McLareni (eelarve 433,3 miljonit) ühe punkti hinnaks oli 2,8 miljonit, mis ületas ka BMW kulutused ühele punktile (2,7 miljonit).