Ferrari tegi hiljuti oma pooldajate seas küsitluse, püüdes välja selgitada nende rahuolu käesoleva hooajaga. 50 000 fännist tervelt 83 protsenti pole reeglitemuudatustega rahul - neile ei meeldi masinate vaikne mootor ega liiga keerulised reeglid.

Ecclestone ja di Montezemolo kohtusid hiljuti Londonis ning loodavad nüüd maha istuda FIA presidendi Jeant Todtiga.

"Rääkisin Lucaga ning meil on mõlemal sama arusaam sellest, mida teha tuleb. Vajame teiste tiimide toetust, et asjad ära teha. Ainus tiim, kes võib meile vastu astuda, on Mercedes, sest neil läheb hästi, kuid olen kindel, et ka nemad tahavad, et ala oleks võimalikult hea," rääkis Ecclestone.

Kuuldavasti soovivad mehed etappe lühemaks teha, et piloodid saaksid 100kg kütusega kiiremini sõita.

Sepangi ringrajal võidutsenud Mercedese piloot Lewis Hamilton asjaga kaasa minna ei soovi. "Di Montezemolo ei öelnud midagi, kui Schumacher viis tiitlit võitis. Ka siis kui McLaren võitis, ei öelnud keegi midagi ja sama oli ka Red Bulliga," lausus Hamilton.

Ferrari piloot Fernando Alonso tõdeb, et masinad on lausa 10 sekundit aeglasemad, kui mõni aasta tagasi, kuid hispaanlane leiab, et sari vajab aega. "Mõned sõidud tulevad huvitavad ja teised igavad. Kui masinatesse rohkem kütust lisada, muutuvad kiired kiiremaks ning aeglasemad vähem aeglasemaks," pakkus Alonso välja lahenduse.