"Ei saa aru, mida see Prema teeb - veits hirmuäratav!" kommenteeris Vips ligi poolteist tundi pärast kvalifikatsiooni lõppu Sotši ringraja F3 hooldusalas.

"Ma ei teadnud kvalifikatsiooni ajal, milline see vahe on. Mulle öeldi vaid kohad, aga arvasin, et kaotame kõige rohkem kolm või neli kümnendikku. Tegelikult on see natuke liiga suur. Nad on alati kiired olnud, aga täna oleks nad nagu mingi teise autoga sõitnud! Arvan, et tegime [tiimikaaslase] Leonardo Pulciniga mõlemad päris head kvalifikatsioonid. Minu autos oli potentsiaali kõige rohkem seitsmendale kohale. Ühe väikse vea lasin sisse, aga iga teise kurvi läbisin päris hästi. Rada on raskem, kui ma arvasin. Ometi olen ma nendest, kes siin varem pole sõitnud, esimene."

"Hommikusel vabatreeningul tundus auto veel halvem. Balanss oli paigast ära. Kvalifikatsiooniks saime auto paremaks, aga päris palju jäi ikkagi puudu. Palju tööd on veel teha. Insenerid analüüsivad praegu, mis juhtus. Alles paari tunni pärast on meil miiting," lisas Vips.

Homseks lubab Sotši terveks päevaks vihmasadu, kuid isegi kui rada jääb kuivaks, seadistatakse Vipsi auto sõiduks totaalselt ümber. "Üritan endast lihtsalt parima anda ning homseks aidata auto nii heaks teha kui võimalik," sõnas Red Bulli noorsõitja.

Sõidu strateegia kohta ei olnud Vipsil palju öelda. F3-s puuduvad teadupärast boksipeatused ning sõit on vaid 20 ringi pikkune. "Tuleb sõita nii, nagu oskame ja eks näis, kuidas homme läheb. Ei tea ju, mis sõidus juhtuma hakkab. Võin teha ülihea sõidu ja olla 15. või teha ülihalva sõidu ja kui kõik ees mäsa panevad, selle võita. Võidusõidus ei ole võimalik midagi ennustada," ütles ta.

Prema müstilisest kiirusest rääkides lisas Vips veel, et nende fenomeni üle imestavad kõik konkurentid kõikides sarjades. "Iga sõitja, kes Premas sõidab, näeb välja nagu superstaar. Järsku saavad kõik nii heaks, kui Premasse lähevad. Kui panna needsamad mehed teise autosse, siis sellist rallit ei oleks. On, nagu on. Mulle on põhiline, et suured bossid sellest aru saaks," lõpetas Vips.

F3 esimene põhisõit algab homme kell 10.15, teine pühapäeval kell 9.55.

Punktitabel: 1. Schwartzman 180 (184), 2. Daruvala 147, 3. Vips 122, 4. Armstrong 119, 5. Lundgaard 97, 6. Piquet 90.

F3 sarja punktisüsteem:

Esimeses sõidus jagatakse TOP 10 kohtadele punkte vastavalt 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Kvalifikatsiooni võit annab 4 punkti, parim ringiaeg sõidus 2 punkti.

Teises sõidus on panused väiksemad: 15-12-10-8-6-4-2-1, kiireim ring toob taas 2 silma.