Üle saali levis magus šampanjalõhn, kui esikolmikumehed ruumi astusid ja laua taga istet võtsid. Teisena lõpetanud Valtteri Bottas palus pressikonverentsi moderaatoril täna kiiresti teha, sest tal olevat lennuki peale kiire. Vähem kui poole tunniga siiski kohustusliku üritusega ühele poole ei saadud.

Kõige rohkem pidi häälepaelu pingutama ja ebamugavatele küsimustele vastama parimalt stardikohalt alustanud ja kolmandana lõpetanud Charles Leclerc, kellelt uuriti, kas ta Vettelit enam edaspidi usaldada saab, kuna sakslane ei andnud talle esimeste ringide jooksul esikohta tagasi, nagu kokku lepitud sai.

"Võtsin stardist vasakule, et Sebile tuulevarju pakkuda. Pidime selle kohe tagasi vahetama, aga ma usaldasin tiimi, kes selle hiljem boksipeatusega ära korraldas. Mõistagi läks meie sõit Vetteli katkestamise järel allamäge. Pärast virtuaalse turvaauto režiimi polnud meil enam lihtne Mercedestele vastu saada," ütles Leclerc, kinnitades, et tema ja Vetteli vahel on väikesest arusaamatusest hoolimata ikka veel usaldus alles.

Karjääri 82. võidu võtnud Hamilton tunnistas, et ei pidanud veel hommikul oma võiduvõimalusi kuigi heaks, kuid lootis, et Mercedese valitud taktika keskmise seguga rehvidega startida aitab tal imet teha. Täpselt nii läkski. Imeks oli vaja ka virtuaalse turvaauto (VSC) abi, et minimaalse ajakaotusega kohustuslik boksipeatus ära teha. Tolle VSC tõigi rajale just Vetteli katkestamine mootorikke tõttu.

Hamilton lisas, et tema nädalavahetus polnud küll täiuslik, kuid tänane päev sujus Mercedesel ideaalselt, mis ongi lõppude lõpuks ühe Grand Prix' nädalavahetuse juures kõige tähtsam. Venemaalt võtab ta enda sõnul kaasa ainult head mälestused.

"Filmides näidatakse Venemaast alati ainult Moksvat, Kremlit ja seda, kui külm siin on. Mul polnud varem aimugi, et Venemaal üldse meri on. Mul pole aimugi, kus me Venemaa kaardi peal üldse paikneme. Ma teen oma hotellis kardina lahti ja vaatan otse merele - see on imeline! Ja inimesed on siin ka kenad ning tunduvad olevat vormel ühega harjunud," rääkis ta.

F1 hooaeg jätkub 11.-13. oktoobrini sõidetava Jaapani GP-ga Suzuka ringrajal, mille kõik laua taga olijad nimetasid oma lemmikrajaks olevat. "Suzuka on alati põnevaim koht kalendris. Eriti sel aastal. Mul pole aimugi, milline kolmest tiimist (Mercedes, Ferrari, Red Bull) seal kiireim on. See on tõsine sõitjate rada, kus pole asfalteeritud turvaalasid, vaid puhas muru, kruus ja seinad. See on auto ja sõitja jaoks ülim väljakutse," sõnas Hamilton.

Kui Leclerc oli lausunud, et sõidab seal alles teist korda ega oska palju lisada, siis sekkus Hamilton ja osutas ajakirjanike poole pöördudes imestunult monacolase peale: "Kas pole uskumatu, et ta on meiega alles teist aastat ja istub juba Ferraris? Ja mitu võitu tal juba on - neli?"

"Sa ülehindad mind. Kaks," parandas Leclerc.