Saatuslik intsident juhtus kuuendal ringil turvaauto taga sõites. Sel hetkel seitsmendat kohta hoidnud Vips müksas esitiivaga taanlast Christian Lundgaardi (ART Grand Prix), mille peale viimane pirueti tegi ning 20-ndaks langes. Kohtunikud võtsid olukorra koheselt uurimise alla ning teatasid mõne ringi pärast, et eestlane saab 10-sekundilise ajakaristuse. Turvaautot avarii hetkel enam rajal ei olnud, stardisirgele jõudes võisid piloodid jälle teineteisega võidu sõita.

"Mulle tundus, et Lundgaardi ees sõitnud [Marcus] Armstrong hakkas kiirendama. Tal käis rehv ringi, nagu püüaks tagarehvi temperatuuri üles saada. Nägin, et kõik minu ees võtsid esimese osa šikaanist kiiresti. Ise jälgisin Lundgaardi ega näinud, kui Armstrong pidurdas. Tema jõudis sellele reageerida, mina mitte, sellepärast talle tagant sisse sõitsingi," kommenteeris Vips Delfile. "Kahju. Rikkusin ka tema sõidu sellega ära. See oli minu viga. Ei olegi midagi öelda."

"Kui avarii ära oli, lootsin, et karistada saab Armstrong, mitte mina. Turvaauto tagant uuesti startides ei tohi kiirendada ja siis peatuda, nii juhtubki domino efekt. Ma pole veel videost näinud, kas ta reaalselt kiirendaski või tegeles lihtsalt rehvide soojendamisega," lisas ta.

Vips aga ei lasknud pärast karistuse teada saamist pead norgu, vaid tegi sellest hetkest alates veel kolm möödasõitu ja lõpetas kolmandana. Eelviimase möödasõidu tegi ta oma tiimikaaslasest Leonardo Pulcinist, viimasel ringil võttis Vips ette veel ka soomlase Niko Kari, kes vahepeal isegi liidrikohta hoidis. Võitjana veeres üle finišijoone Marcus Armstrong, kes kindlustas punktitabelis kolmandat kohta. Vipsil enam esikolmikusse asja pole, lõppegu homne sõit kasvõi võiduga.

"Ei tohigi pead kaotada, kui selline asi juhtub. Sõitis kestis ju edasi. Tegin veel möödasõite ja säästsin hästi rehvi. Mingid punktid homme siiski saame, aga neljas koht kokkuvõttes on kindel. Homne võit ei muuda minu tulevikku enam kuidagi. Lähen muidugi võidu peale välja, aga pinget enam pole. Kõik on tehtud," rääkis Vips.

Vips nõustus, et kui kvalifikatsioon oleks eile paremini läinud, oli tal täna istumise all võidupotentsiaaliga auto: "Kui midagi positiivset tänasest välja võtta, siis vähemalt auto saime heaks. Aga eile poleks ma kindlasti kiiremini saanud sõita. Autol oli kõige rohkem potentsiaali kaheksandaks kohaks."