Ometi ei ole tema peamiseks mureks mitte võimsus vaid vastupidavus, kuna tänavu jäi Juan Pablo Montoya neljal korral mootoririkke tõttu pealtvaatajaks.

“Meil on täiesti uus mootor järgmiseks hooajaks ja see on väga agressiivse kontseptsiooniga ning see on meil päris hästi õnnestunud ,” rääkis Berger. “Minu mureks ei ole mootori võimsus, suurus ega kaal, vaid selle vastupidavus. Me teame, et meie mootor saab olema konkurentsivõimeline. Meil oli hea mootor ka 2001, aga mõnedel etappidel jäi meil vajaka töökindlusest. See saab olema meie esmane prioriteet uue mootori puhul.”

Käesoleva aasta mootoril oli probleeme ülekuumenemisega. Montoya pikaks veninud boksipeatus tingis kohe esimesel ringil sealt väljudes mootoririkke.

“Me mõistame oma selle aasta probleeme, aga me üritame igalt poolt maksimumi võtta ning seetõttu ei ole meil kavas ehitada mootorit, mis peaks vastu väga pikkadele boksipeatustele. Me võiksime ehitada veoauto mootori, mis lubaks meil kaks tundi seista…”

Bergeri arvates on peamiseks rivaaliks ikkagi Ferrari. “Ferrari tase on sedavõrd püsiv, et kui midagi ei muutu, saab olema väga raske neist mööda minna.”

“McLaren ja Mercedes-Ilmor ehitavad samuti oma mootorit j anad teavad kuidas seda teha. Ma mäletan kuidas McLaren tõi paar päeva enne esimest sõitu uue auto välja ja võitis selle etapi!”.