Ühtlasi levivad jutud, et Ferrari on huvitatud Juan Pablo Montoyaga ja Felipe Massaga pikaajaliste lepingute sõlmimisest. Ferrari peab hakkama vaikselt otsima Michael Schumacherile asendajat, kuigi sakslane pole näidanud märke, et hakkaks lähiajal F1-st ja/või Ferrarist lahkuma. Felipe Massa soovib Ferrari järgmiseks hooajaks ilmselt laenata mõnda meeskonda võistluspiloodiks ja hetkel näib parima võimalusena Sauberi meeskond, millel 2003. aasta hooaeg pole läinud mitte eriti säravalt. Sauber palkas hiljuti ka meeskonna testisõitjaks kiire šveitslase Neel Jani ning sõitjatekombinatsioon Jani ja Massa läheks meeskonnale oluliselt vähem maksa, kui Frentzeni ja Heidfeldi pidamine ja ühtlasi saadaks Ferrarilt veel abi autoarendamisel.

Endiselt liiguvad ka kuulujutud, et WilliamsF1 meeskond pole rahul Ralf Schumacheriga ning pole saladus, et meeskond on viimastel kuudel tundnud huvi mitmete noorte sõitjate vastu. Meeskond testis hiljuti noort Marko Asmerit Varano ringrajal, kus eestlane tegi meeskonna heaks aerodünaamika teste. Asmeri plussiks meeskonnaga liitumisel võib olla tema mänedžer Harald Huysman, kes mängis olulist rolli Jenson Buttoni siirdumisel WilliamsF1 meeskonda.

Frank Williams külastas nädal enne Monaco GP-d ka Briti F3 sarja meistrivõistlusi Silverstone ringrajal, kus WilliamsF1 meeskonna omanik tundis huvi Nelson Piquet Jr. vastu. 17-aastane Piquet on oma võiduarve sarjas juba avanud, samuti ei tohi unustada noort soomlast Nico Rosbergi, kes samuti juba ka WilliamsF1 meeskonna autot testinud.

Hetkel maksab WilliamsF1 meeskond oma pilootidele väga kõrget palka ning üheks võimaluseks arendustöödeks rohkem raha leida on palgata noori ja andekaid sõitjad, kelle palganõudmised on tipptegijatest oluliselt väiksemad ning Jenson Button tõestas WilliamsF1 meeskonna auto roolis, et ka noor sõitja saab F1-s hakkama.

Tõotavad tulla põnevad kuud F1 sõitjateturul ...