Uus auto on ehitatud Fabia RS mudeli baasil ning Škoda juhi Vratislav Kulhánek kinnitusel peaks ideaalselt sobima WRC tingimustesse.

„Uus Škoda Fabia WRC auto on Škoda Motorsport Team’i kõige arenenum mudel läbi aegade,“ lausus Kulhánek. „Fabia WRC mudel jätkab Škoda traditsioone mootorispordis ning rõhutab Škoda Auto töökindlust, vastupidavust ja tehnilisi võimeid,“ lisas ta.

„Uus auto, mis põhineb Škoda hetkel enimmüüduimal mudelil, on oluliseks osaks Škoda tulevikuplaanidest. Uued partnerid Shell ja T-Mobil on samuti väga tähtsad meile. Olen väga õnnelik, et saan töötada ühe kuuest meeskonna heaks, mis osalevad maailma põnevaimas mootorispordisarjas,“ jätkas Kulhánek.

Hoolimata sellest, et Fabia WRC põhineb RS mudelil on tehtud ralliauto juures palju muudatusi erinevates valdkondades. Laiemate rehvide mahutamiseks esi- ja tagasillale on muudetud kaitseraudade kuju ning rattakoopaid. Auto põhja täiustati, kuna erinevalt RS mudelist kasutatakse WRC auto juures nelikvedu. Esi- ja külgakendel on elektrisoojendus, et garanteerida parim nähtavus erinevates tingimustes, kus WRC autodel tuleb võistelda.

Fabia WRC autosse paigaldatakse uusim Škoda 2-liitrine ja 4-silindriline turbomootor, mille võimsuseks on ligikaudu 300 bhp’d. Mootor on senini oma töökindlust tõestanud Octavia WRC autos.