Subaru jaoks oli viimane kiiruskatse hävitav — Petter Solbergil purunes roolimehhanism ja ta kaotas üle 3 minuti — norralase sõnul ta millelegi otsa ei sõitnud — vibratsioon lihtsalt tugevnes katse ajal kuni auto muutus juhitamatuks. Chris Atkinson sõitis viimasel katsel teelt välja ja katkestas.

Ralli suurim üllataja oli Jussi Välimäki, kes tuli oma Mitsubishil lõpuks viiendaks.

Ralli viimane võistluspäev, mille kogupikkus oli 77,94 km ning võistlejatel ei olnud kasutada päeva vältel ühtegi hooldusala tuli Aaval läbida kuue rehviga. Nendest 4 olid uued ja kaks juba kasutatud. Hoolimata sellest otsustasid Aava-Sikk riskida ja üritada seni piisavat ebaõnne talununa võtta riske, et saavutada kokkuvõttes rallilt parim võimalik tulemus.

Päeva esimesed kolm kiiruskatset võitis Per-Gunnar Andersson Suzukil, kes möödus Aaron Burkartist ja tõusis sellega kokkuvõttes kuuendale kohale. Aava saavutas nendelt katsetelt teised ajad, millega ta suutis vähendada vahet eessõitnud Pressaciga 50,8 sekundini. Seni võistlust justkui õnnetähe all JWRC klassis juhtinud Guy Wilks oli sunnitud ralli katkestama 15. kiiruskatsel, mil tema võistlusmasinal purunes õlivoolik.

Vastavalt super-ralli süsteemile saab ta igal läbimata katse eest ajalise karistuse 5 minutit. 16. ja 17. katse võit läks taas Anderssonile, Aava kaotas talle vastavalt 3,1 ja 5,8 sekundiga. 17. kiiruskatsel sõitis teelt välja Citroen C2-l võistlev Julien Pressac, kes kaotades aega enam kui kuus minutit, pääses pealtvaatajate abiga taas siiski rajale. Aava oli sellega enne ralli viimast kiiruskatset tõusnud kolmandaks.

„Õnneks sai see raske ralli läbi ja meie jaoks edukalt. Peale eilset võistluspäeva, mil meil oli purunenud juba seitse rehvi ja läbida tuli nelja uue rehviga veel 80 võistluskilomeetrit, on saavutatud kolmas koht igati hea tulemus. Probleeme jätkus Sardiinia teedel kõigile, nii ka meile. Kuid auto pidas võistluse hästi vastu. Vaadates hooaega tervikuna, siis võib öelda, et oma peamise eesmärgi — võita Per-Gunnar Anderssoni, täitsime me samuti. Ise hindan veel kõige kõrgemalt saavutatud viit kiiruskatse võitu. Mitte ühelgi eelneval MM-etapil ei ole ma seda veel suutnud”, sõnas rahulolev Aava ralli lõppedes.

JWRC arvestuses oli esimene Sandell ja teine Rautenbach.

Eilsetest katkestajatest ei tulnud täna starti Marcus Grönholm, Gigi Galli, Kosti Katajamäki ja Henning Solberg.

Itaalia ralli esikümme

sõitjaautoaeg 
1S. LoebCitroen3:54:18.9
2M. HirvonenFord+2:41.4
3D. SordoCitroen+3:27.7
4X. PonsCitroen+5:28.3
5J. VälimäkiMitsubishi+7:08.8
6K. SohlbergSubaru+7:36.9
7M. StohlPeugeot+8:18.4
8F. DuvalSkoda+9:45.8
9P. SolbergSubaru+10:19.9
10G. MacHaleFord+14:59.5

JWRC

#sõitjaaeg
1P. SANDELL4:26:25.2
2C. RAUTENBACH+5:08.4
3U. AAVA+5:36.8
4P. ANDERSSON+7:44.0
5A. BURKART+9:47.0
6L. BETTI+10:13.8
7J. PRESSAC+11:15.1
8G. WILKS+16:11.4
9B. TIRABASSI+17:43.0
10F. KARA+26:24.8
11M. PROKOP+27:46.3
12J. MÖLDER+34:09.3

18. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1J. KopeckySkoda10:09.279.54
2M. HirvonenFord+0.279.51
3D. SordoCitroen+1.979.29
4K. SohlbergSubaru+4.578.96
5F. DuvalSkoda+6.078.76
6X. PonsCitroen+7.478.59
7M. StohlPeugeot+7.678.56
8S. LoebCitroen+8.178.50
9G. MacHaleFord+17.277.36
10J. VälimäkiMitsubishi+19.977.02

JWRC

#sõitjaaeg
1U. AAVA11:11.9
1P. ANDERSSON+0.0
3P. VALOUSEK+12.2
4M. PROKOP+18.6
5L. BETTI+18.8
11J. MÖLDER+44.6

17. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1S. LoebCitroen10:40.189.54
2P. SolbergSubaru+1.189.38
3C. AtkinsonSubaru+4.488.92
3D. SordoCitroen+4.488.92
5J. VälimäkiMitsubishi+7.688.49
6M. HirvonenFord+10.188.15
7M. StohlPeugeot+11.088.02
8F. DuvalSkoda+11.288.00
8K. SohlbergSubaru+11.288.00
10X. PonsCitroen+14.587.55

JWRC

#sõitjaaeg
1P. ANDERSSON11:40.0
2U. AAVA+5.8
3B. TIRABASSI+12.7
4M. KOSCIUSZKO+14.0
5M. PROKOP+15.1
11J. MÖLDER+35.3

16. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1P. SolbergSubaru4:50.5118.84
2M. HirvonenFord+0.3118.72
3C. AtkinsonSubaru+0.5118.64
4S. LoebCitroen+1.1118.40
5F. DuvalSkoda+2.6117.79
6D. SordoCitroen+5.6116.60
7X. PonsCitroen+7.1116.01
8J. VälimäkiMitsubishi+7.2115.97
8K. SohlbergSubaru+7.2115.97
10M. StohlPeugeot+8.6115.43

JWRC

#sõitjaaeg
1.P. ANDERSSON5:18.5
2.U. AAVA3.1
3.J. PRESSAC4.0
4.M. KOSCIUSZKO5.7
5.F. KARA8.8
12.J. MÖLDER15.0

15. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1S. LoebCitroen10:53.487.71
2C. AtkinsonSubaru+6.786.82
3P. SolbergSubaru+7.586.72
4D. SordoCitroen+16.085.62
5M. HirvonenFord+16.185.60
6J. VälimäkiMitsubishi+17.785.40
7F. DuvalSkoda+18.385.32
8X. PonsCitroen+18.785.27
9K. SohlbergSubaru+22.084.86
10M. StohlPeugeot+22.284.83

JWRC

#sõitjaauto
1P. ANDERSSON12:02.9
2U. AAVA+2.3
3B. TIRABASSI+9.0
4M. KOSCIUSZKO+10.9
5P. VALOUSEK+13.0
13J. MÖLDER+37.6

14. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1C. AtkinsonSubaru4:56.0116.64
2S. LoebCitroen+4.3114.97
3M. HirvonenFord+5.8114.39
4P. SolbergSubaru+7.6113.72
5D. SordoCitroen+8.0113.57
6X. PonsCitroen+9.3113.08
7K. SohlbergSubaru+9.8112.90
8J. VälimäkiMitsubishi+10.0112.82
9F. DuvalSkoda+10.9112.49
10M. StohlPeugeot+12.7111.84

JWRC

#sõitjaauto
1P. ANDERSSON5:27.2
2U. AAVA+4.2
3J. PRESSAC+5.6
4P. VALOUSEK+5.7
5M. KOSCIUSZKO+6.9
14J. MÖLDER+22.6

13. kiiruskatse

#sõitjaautoaegkm/h
1P. SolbergSubaru10:09.379.53
2S. LoebCitroen+0.979.41
3M. HirvonenFord+6.378.71
4C. AtkinsonSubaru+9.878.27
5D. SordoCitroen+10.278.22
6M. StohlPeugeot+18.477.20
7X. PonsCitroen+18.677.17
8J. VälimäkiMitsubishi+19.277.10
9J. KopeckySkoda+24.876.42
10K. SohlbergSubaru+27.576.09

JWRC

#sõitjaaeg
1.P. ANDERSSON11:13.5
2.U. AAVA16.9
3.P. VALOUSEK19.4
4.B. TIRABASSI30.1
5.C. RAUTENBACH30.8
14.J. MÖLDER43.0

Seis pärast teist päeva

Päeva taas katsevõiduga alustanud ja hommikuste katsetega kolmandaks tõusnud Urmo Aavat tabasid pärastlõunal taas rehviprobleemid ja ta langes üldarvestuses viiendale kohale. 11. katsel oli Aaval kaks rehvipurunemist 500 meetri jooksul. 12. katsel purunes rehv kilomeeter enne finišit.

„Pärastlõunaks oleme valinud taktika, kus kõigepealt paneme ette uued rehvid ning peale esimest kiiruskatset tõstame need ümber taha, et siis selliselt sõita veel kaks kiiruskatset. Tagasi hoida siin ei saa, sest tulemuse kohalt on siin kõik veel võimalik”, olid Aava sõnad tänase võistluspäeva keskel. Pärast päeva esimest kiiruskatset ütles Aava ralliraadiole, et kuigi poodiumikoht on võimalik, teeb nende olukorra keerulisemaks vajadus pingutada, et saavutada poodiumikoht ja seega on risk taas rehve lõhkuda.

Ralli üldliidri, Marcus Grönholmi, sõit lõppes 8. kiruskatsel — kivi tabamise tagajrjel voolas autost õli välja. Sama kivi tabas ka Sebastien Loebi masin, temal sai vigastada käiguvahetussüsteem, aga katkestama see prantslast ei sundinud.

Grönholmi katkestamise järel käis põnevaim võistlus Galli ja Sordo vahel. Viimasel kiiruskatsel vigastas oma autot Galli (radiaator) ja Sordo sai kolmanda koha enda valdusse.

Henning Solbergi sõit katkes 9. kiiruskatsel — tema sõidu lõpetas tee kõrval kasvav puu.

Kosti Katajamäki katkestas kümnendal kiiruskatsel — auto rullus üle katuse.

#sõitjaautoaeg
1S. LoebCitroen3:02:26.0
2M. HirvonenFord+2:17.0
3D. SordoCitroen+2:56.0
4G. GalliPeugeot+2:57.3
5X. PonsCitroen+4:27.1
6J. ValimakiMitsubishi+6:01.6
7K. SohlbergSubaru+6:29.1
8P. SolbergSubaru+6:57.8
9M. StohlPeugeot+7:12.3
10F. DuvalSkoda+8:20.7

JWRC

#sõitjaaeg
1G. WILKS3:24:58.6
2P. SANDELL+2:36.8
3C. RAUTENBACH+6:52.5
4J. PRESSAC+7:59.8
5U. AAVA+9:37.1
6L. BETTI+11:41.2
14J. MÖLDER+35:23.8

Seis esimese päeva järel

Urmo Aava-Kuldar Sikk võitsid Sardiinia ralli avapäeval kolm esimest kiiruskatset, neljandal katsel olid teised ning siis tabas neid kardetud ebaõnn. Viienda kiiruskatse stardist oli sõidetud vaevalt viis kilomeetrit, kui nende Suzuki Swiftil purunes rehv. Kiire rehvivahetus ja sõit võis taas alata. Katse keskosas purunes võistlusmasinal teinegi rehv. Seega olid kasutusele võetud mõlemad lubatud kaasasolnud rehvid, kuid vahetult enne kiiruskatse lõppu purunes rehv taaskord ning katse lõpetati kolme terve rehviga.

Sõita jäi veel päeva viimane 22,4 km pikkune kiiruskatse. Ühiselt koos meeskonnaga võeti vastu otsus, et viimane katse sõidetakse kindlasti läbi. Kalkuleeritud tulemusena saadi kaotuseks liidritele 2-3 minutit. Nii ka läks, kuid viimasel kiiruskatsel purunes siiski veel üks rehv, mille tulemusena jõuti päeva viimasesse hooldusalasse vaid kahe terve rehviga.

„Ebaõnne oli täna kõigil. Vaid Guy Wilks suutis tervete rehvidega päeva lõpetada. Kui vaadata, mis juhtus Per-Gunnar Anderssonil, kelle auto sõitis teelt välja peale rehvipurunemist, siis oli meil isegi piisavalt õnne”, võttis Urmo Aava kokku esimese võistluspäeva Sardiinia keerulistes oludes.

Esimese kolme kiiruskatse järel, liidrikohal olles, pelgaski Aava enam just rehvipurunemist: „Teedel on palju lahtisi kive, mis lõhuvad märkimisväärselt rehve. Paraku on JWRC võistlusmasinatel kasutada kogu ralli jooksul vaid 20 rehvi, mis paneb meid tegema tõsist strateegi tööd — balanseerida tuleb kiire sõidu ja rehvide säästmisega. Palume jumalat, et ei tuleks rehvipurunemisi.”

Jaan Mölderi — Katrin Beckeri ralli katkes eile esimesel kiiruskatsel tagasilla vigastuse tõttu, täna järkatakse superralli reeglite järgi. Viimasel kiiruskatsel katkestas eile rehvipurunemiste tõttu ka Petter Solberg.

#sõitjaautoaeg
1M. GronholmFord1:33:39.9
2S. LoebCitroen+35.4
3M. HirvonenFord+1:04.2
4H. SolbergPeugeot+1:44.5
5D. SordoCitroen+2:04.3
6G. GalliPeugeot+2:06.8
7C. AtkinsonSubaru+2:14.1
8X. PonsCitroen+2:29.6
9J. VälimäkiMitsubishi+2:54.2
10K. SohlbergSubaru+3:16.1

JWRC

#sõitjaaeg
1G. WILKS1:45:06.6
2P. SANDELL+1:24.2
3C. RAUTENBACH+4:18.4
4A. BURKART+5:36.6
5U. AAVA+5:41.4
6J. PRESSAC+5:43.3
7B. TIRABASSI+9:46.6
8B. CASIER+10:16.0
9P. ANDERSSON+11:10.6
10M. KOSCIUSZKO+12:10.5