Balti meistrivõistluste näol oli tegemist hetkel suurima rahvusvahelise võistlusega Euroopas peale covid-19 põhjustatud pausi. Piloote oli tulnud kokku viiest riigist – Lätist, Leedust, Poolast, Slovakkiast ja Eestist.

Piirangute tõttu ei saanud osaleda Venemaa, Ukraina ja Valgevene sportlased.

Suurima osavõtjatega võistlusklassiks kujunes noorteklass GT-15, kuhu osalejaid oli kokku tulnud 19. Kuna rajale maksimum lubatud paatide arv oli 18, siis sõideti lisaks ajasõitudele ka kvalifikatsiooni sõidud.

Võidusõit oli põnev ja ennem tehnilist kontrolli oli sõitude põhiselt esikolmikus kõik Eesti piloodid. Esimesel ja teisel kohal olnud võistlejad diskvalifitseeriti, kuna nende mootorid ei vastanud nõuetele. Kokku ei vastanud esikuuikus nõuetele neli mootorit, mida oli keelatud võtetega modifitseeritud.

Noorteklassi GT-15 Balti meistriks tõusis Viimsi poiss Joonas Lember, hõbemedal läks Lätti Nils Slakterisele ja pronksmedali võitis Erik Rennes Pihlak Tallinnast.

Teistes paadiklassides nii palju draamat ei olnud – paadiklassis GT-30 tuli kolme sõidu võiduga Balti meistriks Kärol Soodla Tartust, teiseks tuli Mantas Kukcinavicius Leedust ja kolmas oli Märten Arula Tartust.

OSY-400 klassis võttis võidu kindlalt kõiki kolme sõitu kontrollinud Tallinna võidusõitja Rene Suuk, teine ja kolmas olid leedukad Gintaras Marcinkus ja Arvydas Dranseika.

F-250 klassis võtsid mõõtu Lätlastega meie F-125 sõitjad Sanna ja Erik Aaslav-Kaasik. Balti meistriks tuli 250 kuubikulise mootoriga sõitnud Reinis Musts, teine oli Sanna Aaslav-Kaasik ja kolmas Erik Aaslav-Kaasik.

Nädalavahetuse kiireimas F-500 klassis ei jätnud mitmekordne MM-sarja medaliomanik Erko Aabrams teistele võimalust. Koduvetel sõitnud Aabrams võttis kolmest sõidust kolm võitu ja kindlustas omale Balti meistritiitli. Teiseks tuli leedukas Laimis Armonas ja kolmandaks Juri Suvorov Narvast.

Kaheksast sõidetud võistlusklassist neljas tulid eestlased Balti meistriks ja kindlustasid sellega omale riikidevahelise rändkarika võidu.