Enne viimast etappi hoidis Viidas kokkuvõttes teist kohta, kuid terve esikolmiku lõpptulemus oli veel lahtine ja punktivahed väga väikesed. Seega lähtuti põhimõttest – kes konkurentidest viimase sõidu eespool lõpetab, lõpetab ka kokkuvõttes eespool.

Ajasõidus sõitis Viidas välja neljanda aja ning neljandana alustas ka norrakas Hansesætre sõitu. Lähimad konkurendid alustasid kohe Eesti-Norra duo eest. Hea stardiga tõusis Hansesætre kolmandaks ning kolmandana andis ta auto ka Viidasele üle. Kolm ringi enne lõppu tõusis Viidas boksistrateegiaga teiseks ning teisena sõit ka lõpetati. „Peale eelmise sõidu ebaõnnestumist oli Sorg Rennsporti meeskond auto ülesehitamisega näinud kurja vaeva, kuid terve nädalavahetuse oli midagi siiski autoga paigast ära,“ ei olnud Viidas viimase etapi tulemusega rahul. „Veelgi üllatavam oli autost välja ronides kuulda, et olin teisest kohast hoolimata võitnud lausa kaks meistritiitlit! Tundub, et olime ise enne viimast sõitu midagi punktidega valesti arvestanud.“

Kokku 132 sõitjaga CUP5 klassis meistriks tulnud Viidas arvas asjast ise nii: „Üks asi on võita esikoht, kui sõidetakse erinevate masinatega samas klassis. Hoopis teine asi on aga võita tiitel monoklassis, kus kõik autod on täpselt samad – seal loebki kõige rohkem just sõitjate tase“. Lõpparvestuses saavutasid teise koha sakslased Tobias Müller, Nico Otto ja Lars Peucker. Saksa-Austria duo Yannick Fübrich ja David Griessner olid kolmandad.

Terve sarja peale peetakse ka VLN Junior Trophy arvestust kõigile alla 25-aastastele (k.a) sõitjatele, kus Viidas saavutas samuti esimese koha. „See oli üks tiitel, mida plaanisime kohe esimesest sõidust peale püüda. Samas oli ka ootamatusi rohkem, sest konkureeriti kõikide noorte sõitjatega tervest sarjast, keda oli kokku 22. Näiteks võisid küll enda klassis saavutada ühel etapil võidu, kuid keegi teine sai enda klassivõidu eest rohkem punkte, sest ka sõitjaid oli seal klassis rohkem,“ oli noormees plaani täitumise üle rõõmus.

Sarjas peetud üldarvestuses saavutas Viidas 849st sõitjast kõrge 10nda koha.

„Kokkuvõttes suurepärane lõpp aastale – esimest hooaega VLN sarjas äärmiselt konkurentsitihedas klassis ja täiesti pöörasel rajal sadade erinevate autodega samaaegselt kihutades saavutatud kaks meistritiitlit tõmbavad suu ikka naerule küll. Sinna juurde veel aasta esimeses pooles saavutatud legendaarse Nürburgringi 24-tunni sõidu võit tähendavad suurepärast hooaega. Päris täielikult pole veel võit endale kohale jõudnud, sest peale finišilippu olin vaimselt valmistunud juba järjekordseks teiseks kohaks. Eks kuu aja pärast suuri tiitlikarikaid kätte saades jõuab saavutatu endale kohale,“ jäi Viidas hooajaga äärmiselt rahule.

„Nüüd tuleb jätkata talvepausil enda füüsilise vormi treenimist ning arutada meeskondadega järgmise aasta plaane. Kindlasti oleks äge jätkata VLN sarjas Nürburgringil ka järgmine aasta. Aeg tundub olevat küps, et astuda samm edasi kiiremasse GT4 klassi.“

„Siinkohal tohutult suured tänu sõbrale ja sõiduinsenerile Madis Kasemetsale ning Madise vennale Tõnisele, kes aitas kuldaväärt soovitustega. Suurt tänu väärivad ka lõputu toetuse eest mu perekond, elukaaslane Kristina ja kõik fännid nii raja ääres kui ka kodudes arvutiekraanide taga! Loomulikult vajab äramärkimist veel kogu Sorg Rennsporti meeskond, kes pingutas autot paremaks muutes pikki öid raja ääres. Sama käib ka suurepäraselt talendika tiimikaaslase Inge Hansesætre kohta, kes andis mulle pärast enda vahetust alati terve ja kiire auto ning aitas tiitlivõidule kaasa,“ tänas eestlane.