Võistluse ülesehitus oli üsna omapärane: otsest mees-mehe vastu võistlust polnud ning autod lasti 5-sekundiliste vahedega rohelise lipu alt üle stardijoone. Kogu võistlus käis punktide peale - mida vähem punkte, seda parem. Kui sõidad aeglasemalt või kiiremalt, kui ettenähtud ring, siis saad karistuspunkte. Kõige olulisem - tuli sõita täpselt ja kiirelt.

Viidas lisab oma kogemusest: "Sõit algas tugevas vihmasajus. Boksi tulles enam ei sadanud, kuid kuna rada oli ikka märg, otsustasime jääda vihmarehvidele. Boksist välja sõites saime aru, et olime selle otsusega vähekene mööda pannud, sest lühikese ajaga olid tekkinud juba kuivad laigud ideaaltrajektoorile. Seejärel otsustasime, et enam rehve vahetama ei tule ja sõidan nendega lõpuni. Teisel kohal olnud auto tegi sama otsuse mis minagi, kuid tuli siiski hiljem keset võidusõitu rehve slikkide vastu vahetama. Tänu sellele oli ta viimastel ringidel minust umbes 30 sekundit ringipeale kiirem, sest mina pidin ju tegelema vihmarehvide jahutamise ja märgade kohtade otsimisega. Kuid vahe oli nende jaoks siiski liiga suur ja lõpuks edastasin ma teist kohta 9 minutiga."

"Enne võistlust olin seal rajal ainult 45 ringi sõitnud ja nendest vihmaga mitte ühtegi. Seega oli päris huvitav kogemus minna põhimõtteliselt külmalt peale ja tulla peale pikka sõitu võitjana tagasi! Lisaks kõigele oli see ka minu senine kõige pikem sõit."

Hetkel toimuvad Viidasel pingsad läbirääkimised, et võistelda juba sellel nädalavahetusel VLN seeria 9. etapil Nürburgringil, tiimikaaslasteks endine IndyCari sõitja ja Spa 24h võitja Tristan Vautier Prantsusmaalt ning lõuna-aafriklane Liam Venter.