Tegemist oli Dakari ralli ühe kiireima rajaga ning esimest korda tuli võistlejatel vastamisi seista düünidega. Special stage'i pikkuseks oli 359 kilomeetrit.

Triisa läbis Honda mootorrattal distantsi 4 tunni ja 39,4 minutiga, kaotades etapi võitnud britt Sam Sunderland'ile 57 minutit ja 14 sekundit.

Kokkuvõttes tõusis Triisa 15 kohta ning asub nüüd 42. kohal, jäädes hispaanlasest üldliidrist Joan Barreda Bortist maha 1.20,57.

Samuti Hondal kihutav Meeru sai teisel etapil kirja 60. koha, läbides raja 5 tunni ja kahe minutiga. Kaotust etapi võitnud Sunderlandile kogunes tund ja 19,50 minutit.

Kokkuvõttes asub Meeru 69. kohal (avaetapi järel 118.), jäädes Barreda Bortist maha 2.04,06.

Teisele etapile startis 174 mootorratturit, kellest finišisse jõudis 145.

Mõlemad mehed jäid päevaga rahule, Toomasel oli küll väike probleem tehnikaga, millele ta aga sai lahenduse katsel. „Katse viimases kolmandikus hakkas tsikli mootor seisma jääma. Probleem oli kütusepumbas, õnneks olid aga vajalikud asjad kaasas ja sain tsikli uuesti käima ja jõudsin kindlalt laagrisse. Oma 7-10 minutit kulus selle peale. Tegu oli väga kiire katsega, kus tuldi ikka põhjagaasiga väga pikalt. Tolmu oli samuti palju ja düünidega jäin samuti rahule, sain seal üsna korralikult sõita,“ võttis Triisa oma päeva kokku.

„Ei mingeid erilisi probleeme, jätkame samas vaimus“, lisas Mart Meeru.

Kolmandal päeval ootavad sõitjaid ees esimesed tõsisemad mäed, kui sõidetakse läbi eel-Andide. Mootorratturid ja quadid tõusevad 4300 meetri kõrgusele, kust kindlasti avanevad võrratud vaated, kuid kahjuks ei ole suurt aega nende nautimiseks. Nende laager asub aga 1600 meetri kõrgusel. Maratonkatse esimese osa pikkus on kokku 665 kilomeetrit, millest katset on 373 kilomeetrit.