Peale Urmas Põldma esimese päeva probleeme siduriga jäi Eesti koondis viieliikmeliseks. See tähendab seda, et kui tahetakse tiimiga lõpptulemus kirja saada, ei ole enam taganemisteed. Kuuest võistlejast viis peavad iga päev mahtuma kontrollaja sisse, Eesti koondisel viis sõitjat ongi. ISDE teisel päeval said kõik mehed oma tööga hästi hakkama ja koondis tõusis koha võrra kõrgemale, 11. kohale. Eest kukkus ära Itaalia, liidermeeskonnale Soomele kaotavad eestlased 1.22.58,5. Teisel kohal on Hispaania (+9.00,4) ja kolmas USA (+19.38,6).

Päeva parima tulemuse eest hoolitses sünnipäevalaps Aigar Leok (TM), kes sai ülejäänud tiimilt hommikul spetsiaalselt talle valmistatud burgeri, mida ehtis ka sünnipäevaküünal. Klassis E2 oli Aigar Leok 32. kohal, peale kahte päeva on ta omas klassis 21. Martin Leok (TM) oli samas klassis päeva kokkuvõttes 48, Toomas Triisa (Honda) oli päeva kokkuvõttes 55, talle tuli päeva lõpus ka minutiline ajatrahv, kuna sisenes ajakontrolli liiga vara. Tegu ei olnud siiski valearvestusega, vaid Triisa märkas ajakontrolli joont liiga hilja ja piisas vaid sellest, et pool esirattast sellest üle läks. Kahe päeva kokkuvõttes on Martin Leoki ja Toomas Triisa kohad klassis 40 ja 48. Klassi liider on KTM rattal sõitev ameeriklane Kurt Caselli, kellele Aigar Leok kaotab 6.14,2, Martin Leok 13.37,2 ja Toomas Triisa 15.35,6.

E3 klassis sai Tõnu Kallast (KTM) päeva kokkuvõttes 26. koha, kahe päeva järel on ta oma klassi 23. kohal, kaotust klassiliider Marko Tarkkalale (Husaberg) on 16.42,4. Toivo Nikopensius (Yamaha) oli klassis E1 teisel päeval 32. kohal, peale kahte päeva on ta E1 klassis 32. kohal, kaotust klassiliider Eero Remesele (KTM) Soomest on 33.51,4.

Klubimeeskond koosseisus Mart Meeru, Riho Kollist ja Reijo Karppinen tõusid teise päevaga neli kohta, olles nüüd 18. kohal. Kui esimesel päeval olid meeste ajad üsna erinevad, siis teisel päeval sõideti väga sarnast aega.

Eesti tiimi juhi Veiko Biene sõnul saab teise päevaga väga rahule jääda. „Päev polnud lihtsate killast, sõideti sama rada, mis esimesel päeval. See tegi kokku 284 kilomeetrit tsikli seljas rasketel radadel. Öösel sadas siinkandis ka vihma, mis tegi katsed veelgi keerulisemaks. Nii rahvuskoondise kui klubikoondise sõitjad olid täna väga tublid, mida näitavad ka tulemused,“ võttis Veiko Biene päeva kokku.

Kolmandal päeval sõidetakse ISDE-l kuus katset, kogu päeva pikkus on 239 kilomeetrit.