Tänavu on WSR sarjas laupäevastel sprindisõitudel kõikidel sõitjatel kohustuslik kasutada autode juures vähendatud aerodünaamilse survejõu seadistust (low-downforce aerodynamic configuration, LAC), kirjutab ruudulipp.ee. See tähendab, et tagatiib on kõrgeimast asendist kahe positsiooni võrra allpool ja eemaldatud on auto külgedel olevad aerodünaamilised elemendid.

Pentus oli sellises seades autoga laupäeva hommikul kiireim, tema parim ring oli sekundijagu kiirem reedesest parimast ajast, kui sõideti tavalises seades vormelitega. Edu teise aja välja sõitnud Nathanael Berthon ees oli pool sekundit.

Pentus oli kiireim ka pealelõunal, edestades Marko Asmeri omaaegset tiimikaaslast Briti F3 sarjas, Walter Grubmullerit 0,2 sekundiga.

Reedesel testipäeval olid Pentuse tulemused tagasihoidlikumad, hommikusel sessioonil oli ta 11 ja pealelõunal 14.