Möödunud aastal neljaveolise Mitsubishi Lancer EVO 6 autoga Division 1 klassis nii Eesti kui Põhjamaade meistriks tulnud Sten Oja soovib aastal 2015 võidelda maailmameistritiitli eest. Üks „aga“ selles plaanis on, kuid see ei sõltu Eesti parimast rallikrossisõitjast. Nimelt on hetkel rallikrossis Euroopa meistrivõistlused, kuid Ameerikas on rallikross, kui ülimalt vaatemänguline ala, populaarsust kogumas. Nii on olnud üsna tõsiseid jutte teemal Euroopa meistrisarja ja USA Global Rallycross sarja ühendamise osas, et sari saaks maailmameistrivõistluste staatuse. Ja selle sarja tippu soovib Sten Oja aastal 2015 jõuda. Selleks tuleb esmalt vallutada Euroopa meistrivõistlused, millel täishooajaga osalemine on plaanis aastal 2013. Sealt edasi juba pääs tugevasse välistiimi aastal 2014, et olla 2015 aastaks nii sõidu kui tehnika poolelt valmis tõusma kõige kõrgemale astmele.

Sten Oja: „Sellel aastal teeme kaasa terve Soome meistrivõistluste sarja ja kindlasti kaks Euroopa meistrivõistluste etappi, mis sõidetakse Soomes ja Rootsis. Valisime need etapid seetõttu, et olen Põhjamaades sõitnud ja seeläbi on olemas arusaam, mida need rajad võivad endast kujutada. Kui tekib võimalusi, siis tahaks Euroopas veel sõita. Põhjus, miks vahetasime Põhja-Euroopa sarja Soome meistrivõistluste vastu on see, et nii saame taas uusi kogemusi uutelt radadelt. Lisaks on Soomes Super Car klassis osalejaid etappidel 20 sõitja ringis, paljud neist ka Euroopa sarja kogemusega. Selle aasta eesmärgiks on meil sõita Soome etappidel esikolmikusse ja Euroopa meistrivõistlustel pääseda A-finaali. Loomulikult sõidame me ka Eesti meistrivõistlustel, loodame stardis olla juba 19. mail Tallinnas Hipodroomil toimuval etapil ja kindlasti kodurajal, Põltsamaa külje all Piirojal.“

Sten Oja võistlusautoks on tänavu Mitsubishi Lancer EVO 6, mis on saanud võrreldes eelmise hooajaga tõsise uuenduskuuri, et hakata vastu konkurentidele nii Soomes, Euroopas kui ka Eestis. Tegu on neljaveolise masinaga, millel kaheliitrine turbomootor, mis arendab ca 530 hobjõudu ja masin saavutab sajakilomeetrise tunnikiiruse 2,5 sekundiga.

Sten Oja: „Jätkame sama autoga, sest meie meeskonna hinnangul on see parim Mitsubishi Lancer EVO versioon, millega rallikrossi sõita. Oleme teinud autoga kõvasti tööd, saanud seda kiiremaks ning tõsine areng on toimunud veermiku ja vedrustuse osas, mille ettevalmistuses oleme malli võtnud Euroopas sõitvatelt kiiretelt masinatelt. Soomes oleme kindlasti selle masinaga konkurentsivõimelised. Euroopas lihtne kindlasti pole, kuid meie meeskond on autoga teinud tõesti väga head tööd ja usun, et suudan sellega kiirelt sõita. Kuna Euroopas on masinate hobujõud 600-700 ringis, siis meie eeliseks sellel aastal oleks märg rada, kus ainult jõud ei määra.“