Pärnale ja Morganile oli Walesi ralli selle aasta viimane võistlus, kus nad startisid M-Sport poolt ette valmistatud Ford Fiesta R5 autoga ja nende meeskonnaks oli DMACK Trophy Team. Kahjuks oli tiim otsustanud, et Pärn ja Morgan ei sõida sellel rallil WRC2 punktidele ja neil puudus sellega seoses nn priority staatus, mis tähendas startimist kõikide autode taga, mis olid registreeritud meeskonnaarvestuses punktisaajate hulka. See tegi võitlemise hea koha pärast keerulisemaks.

Ralli avapäevale startisid Pärn ja Morgan 45. stardikohalt, non-priority sõitjatest teisena. Ilma suuremate eksimusteta ja kindla sõiduga tõusid nad päeva lõpus R5 autode arvestuses seitsmendale kohale. Ühel katsel püüti kinni eespool startinud esiveoline auto, kelle taga sõites kaotati ca 10 sekundit.

„Olud olid oodatust erinevad, kui rajaga tutvumisel olid katsed kuivad, siis esimesel päeval ootasid meid tüüpilised Wales'i tingimused, porised ja libedad katsed ning udu ja õhtustel katsetel ka pimedus. Väga keeruline ja raske päev oli, see oli ilmselt minu karjääri pikim rallipäev nii ajaliselt kui kilomeetritelt,“ võttis Pärn avapäeva kokku. Kokku sõideti reedel kaheksa kiiruskatset, mille kogupikkus oli 178,22 kilomeetrit ja ülesõitu tuli veel juurde 446,71 kilomeetri jagu. See moodustas pea poole kogu ralli distantsist.

Teisel päeval jätkasid Pärn ja Morgan taas kindla sõiduga ja probleemivabalt. Nii säilitasid nad päeva lõpuks oma koha R5 autode arvestuses – seitsmes. „Täna oli enesekindlus juba parem, kuid kindlasti mitte see sõiduvorm, mis peaks olema. Kindlasti oli tänane päev lihtsam kui eile,“ rääkis Pärn.

Viimasel päeval, kui sõideti kokku kuus kiiruskatset, säilitasid Pärn ja Morgan oma seitsmenda koha klassis. Absoluutarvestuses olid nad 20. kohal.