Sarja ülejäänud neli etappi sõidetakse Poola, Soome, Saksamaa ja Hispaania MM-rallide raames.

„On heameel tõdeda, et saame mullu hangitud kogemusi ka tänavu rakendada. Oleme otsustanud osaleda autoralli MM-sarja raames sõidetavas ja viiest etapist koosnevas Drive DMACK Fiesta Trophy sarjas,“ rääkis Pärn.

Drive DMACK Fiesta Trophy sari on ellu kutsutud rehvitootja DMACK ja Malcolm Wilsoni juhitava M-Sport meeskonna poolt eesmärgiga pakkuda alternatiivset ja vähem kulukamat sarja noortele ja potentsiaalsetele tulevastele edukatele rallisportlastele. Mullu detsembris oli selge, et Rahvusvaheline Autoliit FIA soovib JWRC sarjas siiani edukalt esinenud esirattaveolised Ford Fiesta R2 võistlusautod välja vahetada teise margi vastu. FIA leping Citroen'iga tähendas, et uueks autoks JWRC sarjas valiti esirattaveoline Citroen DS3 R3. Ka mullune rehvitarnija Hankook vahetati Michelini vastu välja. Kokku tähendab see hooaja kogueelarves märgatavat kasvu.

„Meie algne plaan oli JWRC sarjas edasi sõita, kuid kuna koostööpartnerite leidmine ebamõistlikult suure eelarve puhul on raske, siis tuli kaaluda kõiki erinevaid variante osalemaks MM-rallidel,“ selgitab Pärn. Noormees lisas, et tiimisiseselt peeti pikalt nõu ja asjad räägiti läbi ka mentori Markko Märtiniga.

„Pärast seda kui DMACK ja M-Sport tulid välja oma alternatiivse ja vähem kulukama sarjaga, muutus situatsioon meie jaoks veidi lihtsamaks. „Antud sarjas sõidetakse sama esiveolise Ford Fiesta R2 autoga, millega me eelmisel aastal sõitsime. Lisaks on sari JWRC sarjast pea poole odavam ja sarja üldvõidu puhul välja pandud auhind on väga ihaldusväärne,“ rääkis Pärn.

Drive DMACK Fiesta Trophy sarja võitja saab 2015. aasta autoralli maailmameistrivõistlustel WRC 2 klassis osaleda Drive DMACK meeskonna Ford Fiesta R5 võistlusautoga seitsmel etapil. „Selle auhinna nimel tasub kõvasti pingutada,“ ei teinud Pärn auhinna headusest saladust. Sama meeskonna autoga osaleb Ott Tänak tänavu WRC 2 sarjas.

See aasta tähendab Pärna jaoks kaardilugeja vahetust. Alates käesolevast hooajast istub tema paremal käel noor ja ambitsioonikas britt James Morgan. „Pikemas perspektiivis oli tarvis teha muudatusi selleks, et areng seisma ei jääks. Üheks võimaluseks oli minna üle inglise keelsele legendile, mida oma ajal tegi ka Markko Märtin. Pärast hoolikat kaalumist valisimegi selle tee ja asjaolude kokkulangemise tõttu tekkis kontakt ka James Morganiga, kes on Briti rahvuskoondise liige, kus tema mentoriteks on kaardilugejatena maailmameistriteks tulnud Nicky Grist ja Robert Reid. See tähendab väga väärtuslikke teadmisi oma ala parimatelt. See kõik kokku tähendab rahvusvaheliselt professionaalset lisaväärtust ja kajastust Eesti autospordile. Sealt edasi tegime esimese ühise ralli Eesti meistrivõistluste etapil Võrus. Koostöö sujus ja nii loebki mulle tänavu kaarti James,“ selgitas kaardilugeja vahetuse põhjuseid Pärn.

Senine kaardilugeja Ken Järveoja, kes on olnud Pärna kaardilugeja tema karjääri algusest peale, jääb ka edaspidi tiimi juurde tegevaks. “Oleme koos kogenud palju, sealhulgas tulime ka mullu Eesti meistriteks. Saame endiselt suurepäraselt läbi ja mul on heameel, et Ken meie meeskonnas nüüd juba koordinaatorina ametis on,“ ütles Pärn.

Drive DMACK Fiesta Trophy sarjas kasutavateks autodeks on 1,6 liitriste vabalthingavate mootoritega esiveolised Ford Fiesta R2 võistlusautod. Autode tehnohooldust pakub M-Spordi meeskond. „Autod on meile tuttavad ja stiili poolest sobivad. See lisab kindlasti meile enesekindlust,“ märgib Pärn. Noormees lisab, et mullu JWRC sarja raames hangitud kogemused on need, mida tahetakse sel aastal headeks tulemusteks realiseerida.

„Läheme sõitma sarja võidu peale, sest madalamat eesmärki ei ole mõtet võtta. Vaadates paberil olevaid nimesid on selge, et lihtne see olema ei saa, kuid oleme oma võimalusi hinnanud realistlikult ja leiame, et meil on selles kõrges mängus olemas omad šansid,“ rääkis Pärn.

Eelmisel aastal autoralli MM-sarjas Eestit tutvustava autokujundusega osalenud Pärn jätkab sarnase kujundusega ka tänavu. Pärn osaleb tänavuses Drive DMACK Fiesta Trophy sarjas oma koostööpartneritega, kuid tema registreerijaks on Eesti Autospordi Liit, kelle jaoks on tegu pilootprojektiga. Eesti Autospordi Liit plaanib ellu kutsuda nelja aastase projekti, mille käigus saab eelmise aasta vastava arvestuse parim noor rallisõitja osaleda järgmisel aastal autoralli MM-sarja raames toimuvas noortesarjas. Projekti alguseks on planeeritud 2015. aasta hooaeg autoralli MM-sarjas.

Sellel laupäeval stardivad Sander Pärn ja James Morgan Ford Fiesta R2 võistlusautoga Hispaania meistrivõistluste etapil, Rally Tierras Altas de Lorca. Tegu on kruusaralliga, mis sõidetakse hooaja esimese Drive DMACK Fiesta Trophy sarja etapi Portugali MM-ralliga sarnastes oludes. Nii ongi Hispaanias startimise eesmärk lihvida koostööd autos ja saada hea kogemus enne Portugali MM-rallit.