„Tõepoolest nii see on. Olime omale juba eelmise aasta lõpus seadnud eesmärgi pürgida Eestist väljapoole ja tänu sponsorite abile on see plaan nüüd tõeks saamas,“ märkis Pärn. Mullu veel Eesti autoralli meistrivõistlustel osalenud Sander Pärn lisas, et tegemist on tema jaoks olulise sammuga tema sportlaskarjääri redelil. „See saab olema üks väga huvitav ja väljakutseid pakkuv aasta. Kõik on uus ja huvitav. Ootan huviga juba Portugali ralli starti,“ rääkis Sander.

Junior WRC on autoralli maailmameistrivõistluste sarja üks alasari, milles saavad osaleda võidusõitjad kuni 26. eluaastani. Tänavu on sarjas kavas kokku 6 etappi, millede kõik tulemused lähevad arvesse. 2013.a kalendriplaani kohaselt sõidavad Junior WRC sarja osavõtjad Portugalis, Kreekas, Soomes, Saksamaal, Prantsusmaal ja Hispaanias. Konkurentideks on Sandrile ja Kenile 9 ekipaaži üle terve maailma alustades Soomest ja lõpetades Tšiiliga. Tuntuimatest nimedest tasub kindlasti mainida Henning Solbergi kasupoega Pontus Tidemandi ja noort Norra tulevikulootust Marius Aasenit.

Samuti on sel aastal kolmandat korda sarjas startiv Jose Antonio Suarez, kes mullu positsioneeris aasta kokkuvõttes teisele kohale. Ka Eesti rallipublikule tuntud Niko Nieminen on sel aastal Sanderi ja Ken konkurendiks. Silma tasub peal hoida ka noorel slovakil Martin Kocil ja kiirel hispaanlasel Yeray Lemesel.

Lisaks tuntuimatele nimedele on ka vähemtuntud konkurente nii Soomest kui ka suure okeaani tagant Tšiilist ning samuti Türgist.

„Nagu stardinimekirja vaadates võib aru saada, on konkurents väga tihe ja midagi lihtsat olema ei saa. Kiireid poisse on palju ja rallid saavad olema väga rasked. Kõik on tulnud sarja selleks, et seda võita ja näidata head kiirust,“ ütles Pärn.

Kui veel veebruaris sõitis Sander koos Keniga Eesti meistrivõistluste avaetapil neljaratteveolisel Mitsubishi EVO 9., siis Junior WRC-s on kõikidel sarjas osalevatel võistkondadel kasutada M-Sport Poola filiaali poolt ettevalmistatavad Ford Fiesta R2 võistlusautod. „Eks see kindlasti ole igas mõttes teistsugune auto kui N-rühma masin, kuid meil on ka kaherattaveolise autoga väga hea kogemustepagas all, seega erilist kartustunnet meile see nüanss eraldi ei tekita,“ rääkis Sander. Noormees lisas, et kõikidel Junior WRC sarjas osalenutel on võrdsed masinad ja võrsed tingimused.

Aasta lõpuks ootab lisaks Junior WRC meistritiitlile sarja võitjail võimalus tasuta osaleda 2014.a Ford Fiesta R5 võistlusautoga kuuel MM rallil. „See lisab sarjale kõvasti vürtsi ja kindlasti on rallisõpradel põnev eesootavaid võidusõite jälgida,“ märkis Pärn.