Ilmaolud olid sarnaselt ülejäänud Eestiga lumised, kuid see lisas võistlusele vaid vürtsi juurde ja andis sõitjatele unikaalse kogemuse. Väljakutse oli see ka korraldajale, Oti Ralliklubile, kuid kokkuvõtvalt võib julgelt öelda, et hakkama saadi väga hästi.

Kokku sõideti Oti Ralliklubi Kärla ralli käigus kaheksa kiiruskatset, millest neli peeti Oriküla paarisrajal. Kolm esimest läbimist Oriküla rajal olid ühtlasi Eesti rallisprindi meistrivõistluste viimase etapi kolmeks vooruks. Metsavahel olevad kaks katset olid äärmiselt põnevad ja pakkusid sõitjatele võimaluse saada kogemus kohati libedal ja siis taas hästi pidaval rajal sõitmise osas.

Eesti rallisprindi meistrivõistlustel oli seis neljaveoliste autode osas intrigeeriv. Siim Plangi ja Marek Sarapuu omasid küll korralikku edumaad ja neil oli vaja kaks vooru kindlasti lõpetada, et meistritiitel kindlustada. Kuid hooaja viimasel etapil jagati punkte koefitsendiga 1,5 ja see tähendas, et liidrite ebaõnne korral oli võimalus meistriks tulla veel kolmel meeskonnal. Oriküla raja esmakordsel läbimisel olid kiireimad ainult sprinti sõitvad Margus Murakas ja Tom Rist, edestades Timmu Kõrget ja Kaido Kaubit, Siim Plangit ja Marek Sarapuud ning Aap Andersoni ja Jan Pantaloni. Plangi jaoks muutus olukord aga keeruliseks, kui selgus, et nad pidid tehnilistel põhjustel Oti Ralliklubi Kärla ralli katkestama peale esimest katset, milleks oli eelpool mainitud Oriküla paarisrada. Auto saadi siiski töökorda ja sprinti said mehed jätkata, olles järgmises voorus kiireimad. Murakas ja Rist teised, Kõrge ja Kaubi kolmandad ja Anderson ning Pantalon neljandad. Sellega olid Plangi ja Sarapuu endale kindlustanud tänavuse meistritiitli. Kolmandas voorus sõidsid Murakas ja Kõrge välja võrdse aja ja etapivõit kuulus Murakale ja Ristile, Kõrge ning Kaubi teised, Plangi ja Sarapuu kolmandad ja Anderson ning Pantalon neljandad. Hõbemedal kuulub hooaja kokkuvõttes Margus Murakale ja Tom Ristile ning pronks Timmu Kõrgele, Kaido Kaubile ja Erki Pintsile.

2WD-Ralli klassis sai kindla rallisprindi etapivõidu Kristen Kelement, kes oli kiireim kõigis voorudes. Tema lõpuspurdist piisas, et tulla hooaja kokkuvõttes teiseks, sest etapil viies olnud Tanel Müürsepp koos Neeme Järvpõlluga kogus piisavalt punkte, et tulla tänavuseks Eesti meistriks. Etapil olid teised Mika Rantasalo ja Tero Rönnemaa ja kolmandad Martin Saar ja Karol Pert. Tänavune pronks aga kuulub Vladimir Ivanovile ja Oleg Ziminile.

2WD-Sprint klassis läks hooaja viimasele etapile liidrina Tarvo Mardiste, kelle edu Gert Ilvese ees oli 1 punkt. Etapi võitis Tiit Rattasepp, teine Margus Jamnes ja kolmas Ilves. See tähendas, et Ilvesele kuulub meistritiitel, teine koht Mardistele ja kolmas koht Jamnesele. Noorteklassis Sport2000 lõppes hooaeg ülipõnevalt. Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk võitsid küll etapi, kuid etapil teise koha saanud Kenneth Sepp ja Rein Reinsalu kogusid hooaja peale täpselt ühe punkti rohkem ja nii jäi kahe saarlase duellis peale Sepp, kes on tänavune Eesti meister. Etapil oli kolmas Alvar Kuusik koos Riho Maalmaga, hooaja kokkuvõttes sai aga pronksi Allan Popov koos Gabriel Müürsepaga. Sport1600 klassis olid Roland Poom ja Simo Koskinen kogunud piisavalt punkte ja nii ei suutnud konkurendid viimase etapi vahele jätnud Eesti meistreid püüda. Etapi võitsid Karl Jalakas ja Rainer Laipaik, kes hooaja kokkuvõttes olid kolmandad, teine koht kuulus Kaspar Kasarile ja Hannes Kuusmaale, kes hooaja kokkuvõttes said hõbeda. Veoautode arvestuses tulid rallisprindi Eesti meistriteks Olev Helü, Nele Helü ja Aivo Alasoo.

Oti ralliklubi Kärla ralli kiireimad olid oodatult neljaveolised masinad, Timmu Kõrge ja Kaido Kaubi edu Aap Andersoni ja Jan Pantaloni ees oli 1.41,5. Kuid kui rääkida E-Cup karikavõistlustest, sest neljaveolised masinad üldvõidu peale selles sarjas ei sõida, siis olid kiireimad Ago ja Kalle Ahu BMW’l. Teisele kohale üldarvestuses tulid kiireimad noorteklassi sõitjad Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk ning kolmandad olid Mika Rantasalo ja Tero Rönnemaa. E-Cup karikasarja absoluutarvestuses olid hooaja kokkuvõttes parimad Ago ja Kalle Ahu, teised Mika Rantasalo ja Tero Rönnemaa ning kolmandad Martin Saar, Karol Pert ja Egon Kaur. Klassis E9 olid hooaja kokkuvõttes parimad Einar Valdmaa, Janno Older ja Kristo Puusepp, paraku viimasel etapil nemad katkestasid. Teine koht hooaja kokkuvõttes kuulub Kaspar Kasarile ja Hannes Kuusmaale ja kolmas koht Tauri Pihlasele ja Ott Kiilile. Klassis E10 said tänavuse karikavõidu Mika Rantasalo ja Tero Rönnemaa, kes olid kiireimad ka Saaremaal, teine koht kuulub hooaja kokkuvõtte Martin Saarele, Egon Kaurile ja Karol Pertile, ka Saaremaal olid nemad teised. Kolmas koht hooaja ja ka etapi kokkuvõttes Tanel Tepandile ja Reio Radale. E11 klassis said hooaja kokkuvõttes võidu Marek Kärner ja Eero Kikerpill, teine koht Ago ja Kalle Ahu ning kolmas koht Andrus Vahi ja Alo Ivask. Veoautode klassis tõusid Saaremaa etapivõiduga kolmandale kohale Priit Liblik ja Henri Rump. Karikavõitjateks tulid Elmo Allika ja Valter Nõmmik ja teised olid Olev Helü ja Aivo Alasoo.

Eesti noorteralli meistrivõistluste viimasel etapil oli klassis J21 kiireim meeskond Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk, kes sellega kindlustasid endale ka tänavuse selle klassi Eesti meistritiitli. Etapi teine koht klassis kuulus Gustav Kruudale ja Martin Järveojale ja kolmas koht Tanel Tepandile ja Reio Radale, kes hooaja kokkuvõttes said hõbemedalid, pronks kuulub Sander Siniorule ja Cristen Laosele, kes viimasel etapil kaasa ei teinud. Klassis J18 said Saaremaalt etapivõidu Karl Jalakas ja Rainer Laipaik, hooaja kokkuvõttes neile pronksmedal, etapi teine koht läks Kaspar Kasari ja Hannes Kuusmaa valdusesse, kes hooaja kokkuvõttes olid teised. Eesti meistriteks tulid aga etapil kolmanda koha saanud Tauri Pihlas ja Ott Kiil.