Rakverest pärit piloot ja Elvast pärit kaardilugeja startisid meistrivõistluste avaetapile enda jaoks uue võistlustehnikaga, milleks oli Hyundai Motorsport ja Red Grey meeskonna poolt ettevalmistatud Hyundai i20 R5.

Enne võistlust ligi poolsada testikilomeetrit läbinud Poom – Järveoja alustasid rallit EMV2 arvestuse kolmanda ajaga, kuid juba järgmisel näitasid nad parimat katseaega.

Esimesele hoolduspausile saabusid Poom – Järveoja R5 autode arvestuse teisel kohal, jäädes liidritest maha 3,7 sekundiga.

Kuigi järgnevalt kahelt katselt Poom – Järveojale katsevõit ja teine resultaat, siis EMV2 klassi arvestuses oli vahe liidritega veidi suurenenud ja oli nüüd 5,5 sekundit.

Kui hommikuse ringi enamus katseid läbiti kuivades tingimustes, siis võistluse kaks viimast kruusakatset sõideti vihmas ja märgades oludes ning nende mõlema EMV2 klassivõit Poom – Järveojale. See tähendas, et enne võistlust lõpetanud 2,93 km pikkust Rakvere linnakatset oli liidrikohta hoidnud Raul Jeets – Andrus Toomi ja Poom – Järveoja vahe kõigest 0,6 sekundit.

Kodupubliku silme all EMV2 klassivõitu püüdma läinud Poom suretas kahjuks ühes tagasipöördes Hyundai i20 R5 välja ning sellega kadus ka võiduvõimalus.

Viimase katse veast hoolimata Poom – Järveojale Viru ralli kokkuvõtteks absoluutarvestuses korralik viies ja EMV2 ja R5 autode arvestuses tubli teine koht.

Jeets – Toomist jäid Poom – Järveoja lõpuks maha 15,4 sekundit.

„Suures pildis olen ralliga rahul. Õppisime kindlasti seda autot paremini tundma ja viimased katsed olid juba väga nauditavad. Hyundai i20 R5 auto oli üle ootuste hea, samas päris palju erinev Fordist. Viimane katse jääb veidi kripeldama, sest eesmärk oli kodus ikkagi võita, aga suretasin auto linnakatsel tagasipöördel välja. Hoolimata sellest sain nädalavahetusest positiivse emotsiooni,“ võttis Roland Poom hooaja esimese Eesti meistrivõistluste etapi kokku.

Järgmise stardi teevad Poom – Järveoja 4.-6.septembrini sõidetaval Rally Estonial, mis tänavu autoralli MM-etapp.