Neljas erinevas võistlusklassis on rajale minemas 30 võistlusautot. Sel aastal on Eesti rallikrossisarjas kasutusel Euroopas meistrivõistlustel kasutatav võistluskord ja punktiarvestus. Võistluspäev algab kolme eelsõiduvooruga ja tipneb poolfinaalide ning finaaliga. Võisteldakse klassides SuperCar, Super1600 ja TouringCar. Seega saab rajal näha nelikveolisi, esi- ning tagaveolisi võistlusautosid. Rajal on ka Eesti rallikrossi tulevik ehk noorteklassi Junior1600 sõitjad.

Sõit käib pealtvaatajate silmade all asuval umbes kilomeetri pikkusel rajal. Rada on kaetud vaheldumisi asfaldi ja kruusaga. Kulbilohu rallikrossirada pole sõitjate jaoks lihtne. Nagu tõdes eelmise hooaja viimasel etapil kaasa teinud kahekordne Euroopa meister rallikrossis norrakas Andreas Bakkerud, on rada kiire ja üllatusterohke. Kindlasti on tugevaid tõuse ning langusi, parem ja vasakkurve ning trampliini sisaldaval rajal toimuv võistukihutamine pealtvaatajatele tõeline maiuspala.

Eelmisel sügisel tõi rallikrossivõistlus Kulbilohu raja äärde enam kui 3000 pealtvaatajat. Selgi korral võib loota suurt publikuhuvi. Korraldajal on pealtvaatajatele lisaks pingelisele ja põnevale autosporti täis päevale pakkuda rohkelt üllatusi ja hinnalisi auhindu. 

Kulbilohu krossirada tähistab tänavu 45. aasta möödumist esimesest autospordivõistlusest sellel rajal. Seega on laupäeval toimuv Olerex Eesti MV 1. etapp rallikrossis pidulikum kui tavaliselt.

17. mail algab võistluspäev kell 10.15. eelsõitudega ja õhtuks on esimese etapi võitjad selgunud. 7 eurot maksva pääsme saab osta kohapeal, alla 12-aastased pääsevad võistlust vaatama tasuta.

Olerex Eesti meistrivõistlustel rallikrossis sõidetakse 2014. aastal 6 etappi. Üle aastate on rallikross tagasi ka endistest aegadest tuntud Vasalemma rallikrossirajal.