Oodatult jäid Spa kiirel ja pikkade sirgetega rajal Mercedese mootoreid kasutavad tiimid, nagu ka Ralf Aroni võistkond Hitech GP, alla Volkswageni jõuallikatega varustatud autodele. Kvalifikatsioonis oli head tulemust võimalik saavutada vaid mõne konkurendi tuules sõites, mis alati ei pruugi õnnestuda. Ralf Aron saavutas siiski kolmeks võistlusõiduks kaks seitsmendat ja üheksanda stardikoha.

Nädalavahetuse esimeses võistlussõidus polnud Aroni auto just kõige paremas seades ja kuigi ta hea stardi järel tõusis juba neljandaks, hakkas ta alajuhitava auto tõttu tahapoole langema ja finišeeris 11. kohaga. Teiseks sõiduks tehti auto seadistuses mõned parandused, aga taas väga hea stardi järel, millega Aron tõusis üheksandalt stardikohalt kiirelt kolmandaks, oli ta võistluse käigus sunnitud konkurente jätkuvalt alajuhitava auto tõttu mööda laskma. Tulemuseks siiski kaheksas koht. Viimaseks sõiduks saadi auto küll paremaks, aga seitsmendalt kohalt startinud eestlane pidi paremate kohtade eest võitlema sirgetel selgelt kiiremate Volkswageni mootoritega autodega ja tulemuseks oli seitsmes koht.

Ralf Aron: "Ajasõidud läksid enam-vähem normaalselt, aga seal olenes palju sellest, kas said kellegi tuulde või mitte. Kiiremal ringil tegi minu ees sõitnud konkurent sõiduvea, kadus mul eest ära ja nii jäi ehk kõige parem ringiaeg tegemata. Avasõidus tegin väga hea stardi, tõusin juba neljandaks, aga auto oli millegi pärast jube alajuhitav ja nii langesin vähehaaval tahapoole. Kuigi tegime auto juures mõningaid parandusi, kordus sama ka teises sõidus. Tõusin stardi järel juba kolmandaks, aga langesin hiljem tahapoole. Auto saime kolmandaks sõiduks päris heaks, aga sattusin sõitma kahe Volkswageni vahele ja nendega võidelda oli raske, sest nad olid sirgetel palju kiiremad."

Kuue etapi järel hoiab Ralf Aron Euroopa F3 meistrisarjas 9. kohta. Järgmine etapp toimub kolme nädala pärast Zandvoorti ringrajal.