Nädalavahetus ei alanud eestlastele hästi, kuna reedestes treeningutes ei saadud osaleda, sest autol oli üks amortisaator vigane ning varuosa saabus Saksamaalt alles päeva lõpus. See ei seganud aga Kullil täna hommikul kvalifikatsioonis siiski kiireimat aega välja sõita, kuid vahe Emil Westmani ees oli ainult 0,071 sekundit ja kolmanda aja teinud Johan Westergård jäi eestlase ajast samuti napid 0,15 sekundit, mis eeldas, et just nende kolme mehe vahel jagatakse ka poodiumikohad võistlussõitudes.

Kulli sai esimeses sõidus hea stardi, asus kohe liidriks ja hakkas konkurentidega vaikselt vahet suurendama, kuid sõidu teises pooles hakkasid nood järgi jõudma ning Kulli pidi Westergårdiga kõvasti heitlema, et esimesena ruudulise lipu alt läbi kihutada. Vahe lõpujoonel oli eestlase kasuks ainult 0,3 sekundit, kolmas oli Westman, kes jäi Kullist maha kolm sekundit.

Teise sõitu startis Kulli taas esimesest ruudust, kuna selle stardijärjekord põhines avasõidu ringiaegadel ja eestlase oma oli seal olnud parim. Sõit ise algas analoogselt esimesele, kus Kulli haaras esikoha ning sõitis vaikselt eest, kuid distantsi teisel poolel olid konkurendid taas nobedamad ja jõudsid eestlasele järgi. Seekord jäi vahe Westmaniga 0,46 ja Westergårdiga 0,9 sekundit.

"Rasked sõidud olid täna, sest konkurendid olid kiired ja ise olin veidike tõbine. Õnneks suutsin nad seljataga hoida ja mõlemad siiski võita. Sõitude esimesed pooled olid head ja suurendasin vahet, aga mõlemas sõidus hakkas umbes poole distantsi peal auto tagaots libisema. Selle põhjuseks oli auto seadistus, mida ei jõudnud eriti timmida, kuna jäime treeningutest eemale. Esimene sõit oli iseenesest raskem, kuna Johan sai mitu korda kõrvale, aga suutsin katta. Teises läks veidi kergemalt, aga ka siis oli lõpp päris ärev. Võistluspäevaga jäin arvestades kõiki sekeldusi väga rahule," rõõmustas Kulli, kes tõusis sarjas Westmani järel teiseks.

Porsche GT3 Cup Finland viies ja ühtlasi ka viimane etapp sõidetakse 27. augustil Alastaro ringrajal.