Tänavune sari koosneb kaheksast etapist, millest kaks sõidetakse koos Balti karikasarjaga. Kavas on üheksa masinaklassi.

Kolm etappi peetakse Raplas ja Aravetel ning kaks Hiiumaal Käinas. Sarjavõitjad selguvad 25. septembril Aravetel.

Mullu ei suutnud masu kardisõitjate ridu oluliselt hõrendada ja eelülesandmiste põhjal paistab, et tänavugi osalejate arvus suuri muutusi ei toimu. Kuna kardisõiduga tegelevad enamasti - aga mitte ainult - noored, on talvised üleminekud aeglasemast-madalamast võistlusklassist kiiremasse-kõrgemasse igati tavapärased. Sellega on selgitatav ka fakt, et ükski mullune meister tänavu oma tiitlit kaitsma ei asu.

Klassis Rotax Junior on suurfavoriit Tristan Viidas, tänavuse Euroopa karikasarja avaetapi võitja. Esikohta ihkab kindlasti ka eurosarjas kiiret sõitu teinud Martin Rump. Selle klassi mullune meister ja eurosarja etapivõitja Aavo Talvar kolis tänavuseks aastaks üle klassi Rotax Max ning tema praegusest tugevusest annab aimu nädalatagune võit Rootis Rotaxi-sarjas 53 konkurendi ees.

Uues klassis Rotax DD2 on tituleerituim sõitja Mario Vendla, mulluste maailma karikavõistluste teise koha omanik klassis Rotax Max. Selliste sõitjate kaaslöömine annab kodustele konkurentidele hea võimaluse end Euroopa ja maailma tipptasemega võrrelda ning mis võiks olla magusam, kui eeldataval favoriidil selg prügiseks teha.