Ta sai viienda koha eest juurde 6 punkti ning sarnaselt konkurentidele 5 punkti lisaks startimise eest.

Otto Täht nentis, et WRC Academy karikasarja võistlejate osavõtt kodusel rallil röövis tal võimaluse karikasarja võidu püüdmiseks ja liidri alistamiseks: "Kui nad ei oleks punkte "akadeemikutele" ära jaganud, siis võinuksin ohustada esikohta. Loomulikult on mul hea meel, et olen nüüd teisel kohal, kuid kahjuks puudub isegi teoreetiline võimalus sarja üldvõitjaks tulla." Selle juures leidis 19-aastane tartlane siiski ka positiivset: "Ma arvan tegelikult, et väljaspool MM-rallisid on väga raske leida kõrgema tasemega võistlust meie klassile."

"Kõneldes äsjasest rallist, pean ütlema, et arenguruumi on. Aga samas ei ole vahe tippudega kalendriga mõõdetav. Kilomeetril tuli kaotust võitjale Jussi Kumpumäkile 0,97 sekundit. See on täitsa talutav vahe," sõnas Täht. "Vaatasime ja võrdlesime aegu, kuigi otseselt kellegagi meil kakelda polnud seal. Ainukesena käis võitlus Citroenil sõitnud Miko-Ove Niinemäega - see oli põhimõtte küsimus, kuna võitlus käis ikkagi kiireima eestlase kohale oma klassis. Teised olid kas palju kiiremad või siis ohutus kauguses."

Etapivõidu saavutasid Jussi Kumpumäki - Teemu Horkama. Soomlastest 35,7 sekundi kaugusele jäid "akadeemikud" Graig Breen - Gareth Roberts, kes pingelises võistluses edestasid kolmandaks platseerunud rallipaari Alastair Fisher - Daniel Barritt 1,2 sekundiga. Neljandana fi nišeerisid Sergei Karjakin - Anton Vlasjuk ja viiendana Otto Täht - Meelis Vooro. Favoriidid Egon Kaur - Mait Laidvee katkestasid ralli avakatsel auto tehniliste probleemide tõttu, kuid olid teisel päeval taas rajal, võites seejärel omas masinaklassis kõik kiiruskatsed. WRC Academy rallisarja liiderpaar avapäevalt teenitud 15 karistusminuti tõttu poodiumikohta heitlusesse ei sekkunud, lõpetades võistluse A6 klassis seitsmenda kohaga.

"Tegelikult oli Egon Kauri kiirus uskumatu," kiitis Täht konkurenti. "Egoniga on meil autod sisuliselt identsed, aga ma ei oska päris täpselt öelda, kust see kiirusevahe tuleb, " arutles ta ja lausus, et üheks põhjuseks võib pidada kiiruslegendi koostamise oskust. "Arvan, et pigem on suur osa kaotusest selle taga kinni."

Mad-Croc Fiesta trofeesarja järgmine osavõistlus peetakse Lätis 26.-27. augustil ning hooaeg lõpetatakse septembri keskel sõidetava Kerava ralliga. "Neile kahele etapile lähen vastu eesmärgiga oma teist kohta hoida ja tahaks ka ühe etapivõidu kirja saada," lisas Otto Täht.