Kokku läbiti kolm korda pea 14-kilomeetrine katse, starti läks pea 50 masinat ja publikut oli raja ääres tuhande ringis.

Kiireimad ajad sõideti välja neljaveoliste autode klassis, kus kahes esimeses voorus olid kiireimad Ott Tänak ja Madis Halling (Subaru Impreza), edestades mõlemal korral Georg Grossi ja Raigo Mõlderit (Ford Focus WRC). See tagas Tänakule ja Hallingule etapivõidu, viimases voorus oli nende masinal käigukasti probleem, kuid see enam lõpptulemust ei ohustanud. Gross ja Mõlder sõitsid viimases voorus välja päeva parima aja ja etapi teine koht kindlustas neile enne sarja viimast etappi Kehalas Eesti rallisprindi meistritiitli klassis 4WD. Klassi kolmas koht kuulus Võrumaal Siim Plangile ja Marek Sarapuule (Mitsubishi Lancer EVO X). Kahjuks pidid peale avavooru käigukasti probleemi tõttu katkestama kolmandat aega näidanud Egon Kaur ja Erik Lepikson (Mitsubishi Lancer EVO X).

Kaheveoliste ralliautode klassis olid eesotsas BMW M3 autod. Etapivõidu said Ago ja Kalle Ahu, kes olid kiireimad kõigis kolmes voorus. Teine koht kuulus Toomas Vaskile ja Andrus Toomile, kellel teine voor ebaõnnestus, kuid teised ajad esimesest ja kolmandast voorust tagasid neile teise koha. Kolmandale kohale sõitsid end Rainer ja Rauno Rohtmets (Citroen C2R2 MAX).

Klassis Juunior 2000 selgus samuti Eesti meister, kui Sander Sinorg koos Annika Arnekiga võttis Võrumaalt kindla võidu, olles Honda Civic Type-R masinaga kiireimad kõigis kolmes voorus. Etapi teine koht läks Soome, Alex Forsströmile ja Jukka Jämsenile (Seat Ibiza) ja kolmandad olid Roland Poom ning Taavi Udevald (Citroen C2R2). Juunior 1600 klassis olid kiireimad Kaspar Kasari ja Hannes Kuusmaa, teised olid Kristian Pints ning Mati Otsing.

Kaheveoliste sprindiautode klassis, kus kaardilugejaid ei kasutata, oli kiireim Margus Jamnes (Lada Samara) edestades Mart Tikkerbäri. Etapivõiduga kindlustas endale meistritiitli Margus Jamnes. Veoautosid olid rajal kokku kümme, etapivõidu said Toomas Repp ja Oliver Ojaveer Sigmar Tammemägi ning Tauri Tuusise ja Ants Kristalli ning Rain Nipernado ees.

Samade katsete arvestuses sõideti ka Eesti autoralli karikasarja ja Eesti noorteralli –ja sprindi meistrivõistluste etapp. Erinevalt rallisprindist, kus vooru tulemuste alusel saadi kohapunkte, liideti nende sarjade osas kolme katse tulemused. Seetõttu olid esikolmikud klasside kaupa pisut erinevad rallisprindi omadest.

Nii olid autoralli karikasarja etapi kiireimad ja ühtlasi ka klassi 4WDE kiireimad Georg Gross ja Raigo Mõlder, teised selles klassis Henri Raide ja Raul Kulgevee (Mitsubishi Lancer EVO 7) ja kolmandad olid selles arvestuses David Sultanjants ja Siim Oja (Honda Civic Type-R). Neljaveoliste klassis said etapivõidu Ott Tänak ja Madis Halling, teised Siim Plangi ja Marek Sarapuu ja kolmandad Oliver Ojaperv ja Raul Kulgevee (Subaru Impreza). Kaheveoliste autode arvestuses olid kiireimad Sander Sinorg ja Annika Arnek, teised Rainer ja Rauno Rohtmets ning kolmandad Roland Poom ja Taavi Udevald. Rahvusliku rühma ehk E-rühma autod jagunevad karikasarjas kolme klassi, võimsaimas, E11 klassis olid kiireimad Ago ja Kalle Ahu, teised Andrus Vahi ja Alo Ivask (BMW M3) ja kolmandad Toomas Vask ja Andrus Toom. E10 esikoht läks Lembit Soele ja Ahto Pihlasele (Toyota Starlet), Raido Laulik ja Tõnis Viidas (Nissan Sunny GTI) teised ja Gert-Kaupo Kähar ning Jan Pantalon (Honda Civic) kolmandad. E9 klassis kuulus võit Steven Viilole ja Taivo Tuusisele (Toyota Starlet), teised Henri Franke ja Alain Sivous (Suzuki Baleno) ja kolmandad Raigo Vilbiks ja Silver Siivelt (Lada Samara). Veoautode kiireimad olid Sigmar Tammemägi ja Tauri Tuusis, teised Toomas Repp ja Oliver Ojaveer ning kolmandad Ants Kristall ja Rain Nipernado.

Noorteralli-ja sprindi meistrivõistluste etapil olid klassis S2000 kiireimad Sander Siniorg ja Annika Arnek, teised Alex Forsström ja Jukka Jämsen ning kolmandad Roland Poom ja Taavi Udevald. S1600 klassis olid kiireimad Kaspar Kasari ja Hannes Kuusmaa, edestades Kristian Pintsi ja Mati Otsingut.