Pirelli ralli, mis sõideti Carlisle'i ümbruses, sõideti reedel ja laupäeval. Reede õhtul sõideti kaks 11

kilomeetri pikkust katset, millest esimesel lõhkusid Siim ja Marek oma võistlusauto Renault Twingo

R2 rehvi ja see tähendas korralikku ajakadu. Kaheveoliste kiireimale, Jukka Korhonenile (Ford Fiesta)

kaotati avakatsel 29,2 sekundit. Sama katse teisel läbimisel reede õhtul parandasid nad aega poole

minuti jagu.

Siim Plangi: „Saime katsest sõita umbes 2-3 kilomeetrit, kui lõhkusime kivi otsas rehvi, lasime katse
katkise rehviga lõpuni, kaotust tuli omajagu. See mõjutas ka teise katse, mis sõideti pimedas, rütmi."
Laupäeva hommikul mindi rajale eesmärgiga kaotust tagasi sõitma hakata. Neljandal katsel oli aga
meestel vähe puudu, et ralli oleks pooleli jäänud.

Siim Plangi: „Umbes 6 kilomeetrit enne finišit kadus meil side kaardilugejaga. Marek näitas käega
legendis, kus me oleme ja nii sõitsime. Ühel sirgel vaatasin taas legendi ja kui tulime silla peale, siis
viskas see pealesõit meid päris kõrgele õhku ja maandusime kraavis. Viienda käiguga tulime mööda
kraavipõhja, siis saime veel ühele puule pihta ja see viskas meid rajale tagasi. Meil oli ikka kõvasti
õnne, et saime edasi sõita. Viga sai auto tagaosa, kuid ei midagi hullu."

Pirelli ralli katseid iseloomustas Siim kui kiireid ja kitsaid ning seeläbi üsna keerulisi. Siiski suudeti
vältida edaspidi suuremaid vigu ja Autosport Technology meeskonnas sõitvad Siim Plangi ja Marek
Sarapuu finišeerisid kaheveoliste arvestuse viiendal kohal, kaotust kaheveoliste klassi võitjatele
Citroen DS3 R3 autol sõitnud Martin McCormack'ile ja David Moynihanile pisut üle kolme minuti. R2
klassis oli koht kolmas, kaotust Jukka Korhonenile ja Marko Salminenile 2.45. R2 klassi teisel kohal
olid Craig Breen ja Gareth Roberts (Ford Fiesta R2), kellele kaotasid Siim ja Marek 2.35. Viimasel
katsel tuli eestlastel veel üks ärev hetk üle elada.

Siim Plangi: „6-8 kilomeetrit enne katse lõppu läks amort keskelt pooleks. Jäi ainult vedru peale
kandma. Arvestades kõike, mida sellel rallil üle elasime, oleme rahul sellega, et jõudsime lõpuni ja
saime ka punktid kätte. Väga keeruline võidusõit oli."

Kaheveoliste autode arvestuses jätkavad Eesti rallisõitjad liidritena, edu teisel kohal oleva Craig
Breeni ja Gareth Robertsi ees on 1 punkt. R2 klassis on eestlastel ja Breenil kogutud võrdne arv
punkte.

Siim Plangi ja Marek Sarapuu järgmine start on 6.-7. mail, kui sõidetakse Eesti meistrivõistluste teine
etapp, Tallinna ralli.