"Autoasjanduse ja mootorispordi ajakiri" hakkas ilmuma kord kuus ja ajakirja esimeses numbris analüüsiti muuhulgas "Vabariigi Valitsuses valminud jõuvankrite seaduseelnõu", aga ka näiteks "maanteede lumest lahtihoidmise küsimust". Nagu näha igati päevakohased küsimused ka tänapäevases kontekstis.

1932. aastal ühines ajakiri "Auto" teise kuukirjaga "Tehnika Ajakiri" ja edaspidi ilmus väljaanne "Tehnika Ajakiri ja Auto".

NSVL aegadel hoidis järjepidevust ja huvilisi autoasjandusega kursis "Tehnika ja Tootmine", mille autode ja mootorispordi osa olid küll üsna piiratud. Veel enne Eesti iseseisvumist hakkas ilmuma ka ajakiri "Autorevüü", mis pidas vastu 1999. aastani. Taasiseseisvumise järel proovisid erinevad kirjastused välja anda mitmeid autoajakirju, aga tänaseni on turul autoasjandusest kirjutavatest väljaannetest vastu pidanud ainult nädalaajakiri "Autoleht" ja kuuajakiri "Tehnikamaailm".

Eesti Autoklubi õigusjärglane on tänapäeval Eesti Autospordi Liit, kes küll ajakirjandusega pole tegelenud, aga seevastu on juba 10 aastat välja andnud väga ülevaatlikke ja rohke pildimaterjaliga aastaraamatuid "Eesti Autosport".