Kangur ja Kütt tõusid oma klassi liidriks laupäeva pärastlõunal ja hoidsid seda kohta kuni finišini. See tähendas neile IRC 2WD etapivõitu, mida Martinil kindlasti sellel aastal üle kivide ja kändude kulgenud hooajal tarvis oli.

Martin Kangur: "Loomulikult väga rahul tulemusega, see hooaeg on olnud probleemiderohke. Nüüd on nö märk maas ja hea tulemus kirjas. Šoti ralli oli kõike muud kui lihtne, libe, porine, eksimisvõimalusi oli palju. Kuni viimase päeva esimeste katseteni oli Harry Hunt ikka kuklasse hingamas ja lihtsat polnud midagi (Hunt katkestas 11 katsel väljasõidu tõttu. Viimased katsed saime rahulikumalt sõita, mis oli hea. Šoti ralli klassivõit oli meile väga heaks punktiks sellele hooajale, sest suure tõenäosusega me sellel aastal enam ei stardi."

Martin Kangur tõusis sellega IRC 2WD arvestuses kolmandale kohale, aidates ühtlasi Hondal kaheveoliste autode arvestuses endale tänavuse tootjate esikoha kindlustada.

ME3 Rally Team sõitjad Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Škoda Fabia S2000) ei saanud kindlasti rahule Šoti ralliga jääda. Teise päeva lõunaks olid nad lõhkunud rehve ja teel olnud kivi tegi viga vedrustusele. Seetõttu otsustati ralli selleks päevaks pooleli jätta ja järgmisel päeval superrally'ga jätkata. Koht absoluudis 13, Kangur-Küti ees.

Ralli võitsid Andreas Mikkelsen ja Ola Floene (Škoda Fabia S2000).