Siiski elas Gross koos kaardilugeja Raigo Mõlderiga viimasel kiiruskatsele startides üle ärevaid hetki, kui käigukastist hakkasid ükshaaval käigud kaduma. Sellest hoolimata suutsid Ford Focus WRC autol sõitnud Gross ja Mõlder sõita finišini ning saavutada kindel esikoht, edestades teise koha saavutanud Egon Kauri enam kui minutiga.

Kogu päeva tõusvas tempos sõitnud Egon Kaur oli parim viimasel kiiruskatsel ja saavutas esikoha N-rühma arvestuses. Talle pakkusid päeva viimaste kiiruskatseteni tõsist konkurentsi Raul Jeets ja Margus Remmak, kes lõpuks finišeerisid kolmanda ja neljanda kohaga. Viiendana lõpetas parim külalisvõistleja Axel Lindholm ja kuuenda koha saavutas Priit Saluri.

N-rühma meistrivõistluste arvestuses tõusis liidriks Kaur, kes edestab enne viimast etappi Remmakut kolme punktiga. Mulgi rallil katkestanud Ott Tänak hoiab kindlalt kolmandat kohta, kuid tema lootused meistritiitlile on läinud. Esikolmiku punktiseis N-rühmas: Kaur 57, Remmak 54, Tänak 37,5.

Georg Gross: "Üritasin sõita teisel päeval kindla peale, aga ega rallis midagi kindlat pole. Seda näitasid tehnilised probleemid viimasel kiiruskatsel, kui käigukastist kadusid käigud ja sõitsime vaid kuuenda käiguga."

Egon Kaur: "Hommikul ei läinud ise päris hästi käima, aga päeva peale hakkas aina paremini kulgema. Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks."

Raul Jeets: "Väike kaotus tuli hommiku poole, kui teisel kiiruskatsel magasime ühe mahapöörde maha ja sõitsime veidi teelt välja. Aga edasi sujus võistlus tõrgeteta. Üritasime kahel viimasel katsel veel Egonit rünnata, kuid meile sattus väga tihe vihmasadu ja nii oli raske teda püüda. Oleme siiski kolmanda kohaga väga rahul."

Margus Remmak: "Viimastele katsetele võtsime veidi erinevad rehvid ja see oli ebaõnnestunud valik. Meid häirisid trassil ka nn lõikamiskohad, kus oli võimalik veidi otse sõita, aga võrreldes mõnede konkurentidega otsustasime meie sõita nii nagu rallitrass oli maha märgitud. N-rühma punktitabelis langesime küll teiseks, aga seevastu juhime absoluutarvestuses ja sihime ka seda tiitlit."

Väga põnev oli ka heitlus A-rühma kaheveoliste autode arvestuses, kus Siim Plangil õnnestus edestada Sander Pärna vaid 0,5 sekundiga. Kolmanda Mulgi rallil lõpetanud Martin Kangur jätkab klassi liidrina meistrisarjas.

Meistritiitli aga kindlustas endale enne viimast etappi N-rühma kaheveoliste autode klassis Kristo Subi.