Suurim kaotus tuli reedel, kui ühel katsel lõhuti rehv, mille vahetamisele samuti aega kulus, lisaks käidi korra rajalt väljas, kirjutab ruudulipp.ee. Teise päeva lõpuks oldi aga oma klassi teisel kohal ja pühapäeval võeti tempot pisut maha, katseajad olid tagasihoidlikud, kuid see kõik teenis eesmärki.

JWRC arvestuses Kruudale ja Järveoja teine koht, kaotust klassivõidu saanud Kevin Abbringile pea kuus minutit, samas edu laupäeval rallit juhtinud ja siis väljasõidu ja radiaatori purunemise tõttu sõidu pooleli jätnud ja pühapäeval superrallis jätkanud Aaron Burkarti ees viis ja pool minutit.

Peale kahte etappi on Kruuda ja Järveoja JWRC sarja kolmandal kohal, jäädes Burkartist maha 14 punktiga, Burkartiga võrdne arv punkte on Portugalis klassivõidu saanud Abbring.

Portugali ralli üldvõidu sai aga Sebastien Ogier koos Julien Ingrassiaga, kes suutis selja taga hoida kuuekordset maailmameistrit, Sebastien Loebi. Citroenil polnud vaja tiimitaktikat tegema hakata, Ford mängis ise oma shansid maha. Tõsi, Petter Solberg tegi Citroeni sõitjana teene Fordi piloodile Mikko Hirvonenile, kui sõitis viimasel publikukatsel piirdesse ja kinkis nii neljanda koha Mikko Hirvonenile.

Portugali ralli lõpptulemused:

1.Sebastien Ogier Citroen 3h49m04.2s

2.Sebastien Loeb Citroen + 7.7s

3.Dani Sordo Citroen + 1m18.4s

4.Petter Solberg Citroen + 1m23.0s

5.Mikko Hirvonen Ford + 1m31.4s

6.Matthew Wilson Ford + 7m11.4s

7.Mads Ostberg Subaru + 7m26.4s

8.Federico Villagra Ford + 10m38.1s

9.Khalid Al Qassimi Ford + 10m55.9s

10.Kimi Räikkönen Citroen + 11m35.2s

MM-sarja kokkuvõttes on liider endiselt Loeb (126 p). Ogier tõusis võiduga teisele kohale (88 p), kolmas on Hirvonen (76p) ja neljas Portugalis katkestanud Latvala (72p).

SWRC sarjas, ehk siis Super2000 autode MM-sarja etapi kiireim oli soomlane Jari Ketomaa (Ford Fiesta S2000).