Kui avapäev kulus Eesti sõitjatel asfaldiga harjumiseks ja õigete sõidujoonte ja pidurdusmaade selgitamiseks, siis teisel päeval tõsteti juba tempot. Kruuda ja Järveoja tõusid taas kiiremateks eestlasteks, mõlemad meeskonnad tundsid end juba paremini, mille tulemuseks ka head tulemused. Kruuda oli ühel katsel ka kiireim kaheveoline ja enne viimast katset oli ta omas klassis teisel kohal. Siiski tuli ralli lõppedes leppida oma klassi kolmanda ja absoluudi 22. kohaga. Sellel kõigel on oma põhjus.

„Eelviimasel katsel olid meil käigukasti probleemid, kartsime, et viimasel katsel läheb ka pidevalt piirajas olnud mootor õhtule, õnneks kestis lõpuni. Tempoga saab rahul olla, kohalikele ässadele kaotus vähenes, siin varem sõitnud Abbringilt saadud kaotus läks ka juba normaalse piiresse. Kindlasti hea ettevalmistus enne Bulgaaria MM-rallit," rääkis Kruuda ruudulipp.ee veebilehele.

Samuti head tempot teinud Kangur ja Järveoja pidid kahjuks eelviimasel katsel katkestama, olles sellel hetkel absoluudi 26. kohal ja oma klassi A7 neljas. Katkestamise põhjuseks väljasõit, üks pidurdusmaa jäi lühikeseks, peale mida sõideti välja, kahjuks aga enam rajale tagasi ei saadud.

Ralli võitsid Freddy Loix ja Frederic Miclotte (Škoda Fabia S2000).