Roof of Africa võistlustrass kulgeb mägedes 1500 – 3000 meetri kõrgusel merepinnast ning on enduuro ringkonnas tuntud oma raske läbitavuse poolest. «Teada on, et ees ootavad meid kõik maailma kivid,» iseloomustab trassi Toomas Triisa. «Meie jaoks on põnev ka see, et ajal kui Eestis algab talv, algab seal suvi.»

«Kuum ilm mängib kindlasti suurt rolli,» lisas Priit Biene. «Sooja on oodata ligikaudu 30 kraadi.»

Võistlustulemusi arvestatakse kolmes klassis – kuld, hõbe ja pronks. Eestlased osalevad pronksklassis. Huvitavaks proovikiviks saab olema ka mootorratastega kohanemine, sest oma tsikleid Eestist kaasa ei võeta, vaid need renditakse kohapealt. «Oleme viis päeva enne starti juba Lesotho Kuningriigis kohal ja selle aja jooksul saame tsikleid testida ning seadistada,» sõnab Biene. Roof Of Africa stardib 2. detsembril ning finišisse jõuavad sõitjad 5. detsembril.

Lõuna-Aafrika Vabariigi südames asuvas Lesotho kuningriigis peetakse ränkrasket võidusõitu alates 1969. aastast. Üritust kutsutakse ekstreemenduuro emaks, sest sellest on saanud innustust teised maailmakuulsad suurvõistlused nagu Rumeenias sõidetav Red Bull Romaniacs ja Sea To Sky Türgis.