Öösel sadanud vihm lisas katsetele libedust ja seda said osad võistlejad omal nahal tunda kohe hommikuse esimese, viienda katse viimastes kurvides. Esmalt käisid küljega puus Rainer Aus ja Rein Jõessar (Subaru Impreza), kes küll jätkasid, kuid katkestasid peale finišit sest auto oli saanud kõvasti viga. Järgnevalt sõitis samas kohas rajalt välja Renee Pohl koos Henri Hallikuga, nende Mitsubishi Lancer EVO 7 sai kõvasti viga, kuid mehed ise jäid terveks. Samasse kohta lõppes esiotsa meestest Roland Murakase ja Kalle Adleri sõit, kui nende Mitsubishi Lancer EVO 9 ratas peale kokkupõrget puuga alt tuli.

Liidrite osas tuli muudatus seitsmendal katsel, kui lätlased Janis Vorobjovs ja Guntars Zicans korra rajalt väljas käisid ja rajale tagasi tulles sai viga nende Mitsubishi Lancer EVO X käiguosa. See lõpetas liidrikohal olnud lätlaste ralli.

Viimasele kolmele katsele läksid liidrina vastu Kaspar Koitla ja Andres Ots, kelle edu Raul Jeetsi ja Andrus Toomi (Mitsubishi Lancer EVO 9) ees oli 0,6 sekundit. Samuti N4 klassi autoga sõitvad Sander Pärn ja Ken Järveoja olid kolmandal kohal, kaotust liidrile 51,3 sekundit. Peale hooldust sõidetud kaheksas katse pani paljud asjad paika, Jeets ja Toom lõhkusid rehvi ja lisaks lõhkus katkine rehv pidurivooliku ja nii oli neil katse lõpus kaotust Koitlale ja Otsale 15,6 sekundit. Koitla ja Ots võitsid kõik kolm pärastlõunast katset ja finišeerisid Viljandi keskväljakul Alo-TV Mulgi ralli absoluudi ja klassi N4 võitjatena. Ühtlasi kindlustasid mehed endale tänavuse N4 klassi meistritiitli. Kui Vorobjobvs võidaks Saaremaal ja Koitla punkte ei saaks, siis oleks Koitla ja Otsa edu ikkagi kolm punkti.

Kaspar Koitla: „Väga rahul oleme, läksime viimasele kolmele katsele lahingut andma ja see õnnestus. Muidugi oli oma osa Jeetsi rehvipurunemisel. Rahul saab olla ka hommikuga, kui esimesel katsel kohe üle kümne sekundi eilsest kaotusest tagasi sõitsime. Meistritiitel oli meil üks selle hooaja eesmärke ja see on täidetud.“

Raul Jeets ja Andrus Toom finišeerisid absoluudi ja N4 klassi teisel kohal, lõplikult jäi kaotust Koitlale 55,9 sekundit ja antud tingimustes pidid mehed selle tulemusega rahul olema.

Raul Jeets: „Kaheksanda katse keskel oli teel kivi, mille otsa lõhkusime rehvi, panime edasi aga rehv lõhkus ära pidurivooliku ja seetõttu käisime ühes kiires kurvis ka põllu peal. Nendes tingimustes kaotada katsel 15 sekundit pole halb. Oleme rahul, et saime siit ka teise koha, sest antud olukorras oli see maksimum.“

Kolmandal kohal olnud Sander Pärn ja Ken Järveoja finišisse ei jõudnud, katkestamise põhjuseks oli käigukast. Alo-TV Mulgi ralli kolmandal kohal lõpetasid Margus Murakas ja Tom Rist (Mitsubishi Lancer EVO X). Kaotust võitjatele 1.29,4

Margus Murakas: „Väga keeruline ralli oli ja me liigseid riske ei võtnud. Näha oli, et paljud need kes sõitsid piiri peal finišisse ei jõudnud. Üldiselt võib öelda, et sellistes keerulistes oludes sõit oli heaks õppetunniks kõigile.“

Neljandale kohale nii absoluudis kui N4 klassis tulid Oliver Ojaperv ja Raul Kulgevee, kellel olid hommikul vedrustuse probleemid, päeva teises pooles aga näidati katsetel teisi aegu. Viies koht kuulus klassi E12 võitjatele Hendrik Kersile ja Viljo Viderile (Mitsubishi Lancer EVO 5). Kuuendale kohale sõitsid end välja kaheveoliste kiireimad mehed Siim Plangi ja Marek Sarapuu (Honda Civic Type-R), kes sellega kindlustasid endale klassivõidu ja tänavuse meistritiitli klassis A7.

Siim Plangi: „Meistritiitliga saab ja peab rahul olema. Sõidu osas jäi ikka natuke kripeldama see, et viies koht jäi 5,5 sekundi kaugusele. Samas pidime leidma siin balansi kiire sõidu ja rajal püsimise vahel, sest meistritiitli kindlustamine oli siin kindlasti üks peamisi eesmärke.“

A7 klassi teine koht kuulus Jevgeni Sukhovenkole ja Sergei Larensile (Renault Clio R3) ning kolmas koht David Sultanjantsile ja Jaan Põldsepale (Honda Civic Type-R).

Klasside A6 ja N3 ühises arvestuses said etapivõidu Markus Abram ja Jarmo Võsa, teised olid Sander Siniorg ja Urmas Künstler (+19,1) ning kolmandad teise päeva alguses mootoriprobleemide küüsis olnud Timmu Kõrge ja Erki Pints (+31,4). Kõik nimetatud sõitsid Honda Civic Type-R masinatega.

Rahvuslike E-rühma arvestuses said võidu Ago ja Kalle Ahu (BMW M3), teine koht klassis kuulus Lembit Soele ja Ahto Pihlasele (Toyota Starlet) ja kolmandad olid Ken Torn ning Riivo Mesila (Mitsubishi Colt).

Mulgi ralli sees sõidetud ja laupäevastel katsetel arvestust peetud E-Cup karikasarja rallil, mis oli ühtlasi noorteralli meistrivõistluste teine etapp, võitsid Sander Siniorg ja Urmas Künstler Allan Popovi ja Talis Perosti ees, kolmas koht kuulus Ken Tornile ja Riivo Mesilale.