Kastan oli minemas esimese katse starti, kui kohalik politsei ta kinni pidas ja puhuda palus, kirjutab
.

Eesti Autospordi Liidu rahvaspordi komitee esimees Talis Perosti kiitis politseinike operatiivset tegutsemist. "Ralli on niigi kõrgendatud riskiga spordiala ning ebakainena rooli istumine on lubamatu."

"Ma ei mäleta viimase kümmekonna aasta jooksul ühtki juhtumit, kui oleks kedagi vaja olnud rajalt ebakaine oleku tõttu kõrvaldada," kinnitas EALi rallikomitee esimees Indrek Ilomets.

Hooaja viimane rahvaralli sõideti väga talvistes oludes, kokku koosnes võistlus kaheksast kiiruskatsest. Stardinimekirjas oli kokku 83 meeskonda, nende hulgas üle 20 noorsporlase, kes sõitsid nii sportautode kui tänavasõidu masinatega, vahendab ruudulipp.ee.

Laimjala rahvaralli üldvõit kuulus tänavu kiireimale neljaveolisele meeskonnale, Rain Rannalale ja Simmo Nestorile, kes edestasid teiseks tulnud noorteklassi V21 kiiremaid Kenneth Seppa ja Toomas Seppa 11,6 sekundiga. Kolmas koht läks taas neljaveolisele ekipaazile, Mihkel Vaidlole ja Risto Kippastole, kelle kaotus võitjatele oli 20,1 sekundit, samas edestasid nad V21 klassis sõitjaid Kermo Lausi ja Andre Rahumeelt 0,7 sekundiga. Viimased said stoppjoone ületamise eest 10 sekundit trahvi, mis neile saatuslikuks saigi. Minutilise ajatrahvi said V21 klassi võistlejad Ken Torn ja Riivo Mesila, seda kontrollpunkti mitte läbimise tõttu. See tähendas saarlastele kindla rallivõidu käest andmist ja kokkuvõttes viiendat kohta, kaotust võitjatele 25,8 sekundit.