Pühapäeval sõidetud finaali alustasid mõlemad poisid stardirivi lõpust, põhjuseks poolfinaali katkestamine stardis toimunud avarii tõttu. Finaalis suutis Martin tõusta 12 ringiga 27-lt kohalt kümnendaks näidates stabiilselt 0,3-0,4 sekundit kiiremaid ringiaegu kui liidrid!

Kahjuks jäi sõit katki 6 ringi enne lõppu, kui kohalik võidusõitja pidurdusmaal Martinile sisse sõitis ning Martini ja tema ees sõitnud itaallase Kevin Lavelli kõrgele ja kaugele paiskas. Avarii põhjustanud Stefano Villa Zanotti sai küll karistada, kuid Martinit see enam ei aidanud. Arvestades, et Martini kiirust ja seda, et 11 võistlejat olid praktiliselt koos, liikus Martin poodiumikursil. Frank liikus samuti ettepoole, jõudes 33. kohalt kahekümnendaks. Frank oli oma peamise eesmärgi, jõuda finaali, juba täitnud, kuid 20. koht on vaid 12-aastasele poisile suurepärane saavutus. Tiimi kolmanda sõitja, Ralf Merilahe võistlus jäi kolmandas eelsõidus põhjustatud avarii tõttu pooleli.

Martinil ja Frankil õnnestusid eelsõidud hästi, poisid olid kiired ja suutsid kokkupõrkeid vältida. Franki kohad olid 11, 19 ja 13, mis andisid poolfinaaliks 22. stardikoha. Martini kohad olid 7, 4 ja 3. Kahjuks tema viimase eelsõidu tulemus tühistati väidetava kollase lipu eiramise tõttu, mis tiimi arvates oli valesti fikseeritud, samuti oli karistus tavatult karm, kuid sellest hoolimata pääses Martin 25. kohalt poolfinaali.

Finaali kaks parimat aega olid Birel Motorspordi sõitja, itaallase Diego Bertonelli ja Martini päralt. Mõlemad kasutavad sama, Bireli ja BMB võistlustehnikat, seega praeguse seisuga ei tohiks poistel tehnika taha midagi jääda.

Kartdagö järgmine võistlus on 14 - 17. aprillil sõidetav WSK Euro Seriesi 2. etapp Portugalis Portimaos.