Aastakümnete jooksul on Kalevi Suursõit olnud Eesti kõige mainekam mootorispordi võistlus, mida selle hiilgeaastatel on Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringraja ääres jälginud üle 140 000 pealtvaataja, mis tänapäeval tundub uskumatu numbrina. Kalevi Suursõit jätkas ajavahemikul 1933-1940 toimunud Eesti Suursõitude traditsioone. Aja märgina kandis viimane ennesõjaaegne juba nimetust Eesti NSV Suursõit.

18. septembril tähistavad Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon ja Eesti Autospordi Liit Tallinnas Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrajal pidulikult poole sajandi möödumist esimesest Kalevi Suursõidust. Juubeliüritusele on kutsutud kõik Kalevi Suursõitude võitjad läbi aegade, võistluste läbiviimistega seotud isikud ja aukülalised. Ürituse pidulk avamine on kell 15.15 legendaarse ringraja stardi-finišipaigas Kose teel. Tervituskõnede seas kuulutab maestro Eri Klas Eesti Rahvuskultuuri Fondi poolt avatuks Ants Seileri nimelise Eesti noorte autoinseneride toetusfondi.

Edasi sõidetakse vanadel võidusõiduautodel ja mootorratastel Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrajal üks auring ning rajal võib näha meie mainekaid auto-motosportlasi Toomas Napat, Toivo Asmerit, Raul Sarapit, Raido Rüütlit, Lembit Teesalut, Peeter Koval seeniori, Hanno Velti jt. Külalisvõistlejatest, omaaegsetest Kalevi Suursõitude võitjatest lähevad auringile legendaarne Kari Lahtinen, Jukka ja Timo Vainio, Harri Maikola Soomest, lätlane Bruno Rožkals jt.

Auringilt tulles peatub kolonn Joey Dunlopi mälestusmärgi juures, kuhu asetatakse pärg võidusõiduradadel hukkunud mootorisportlaste mälestuseks.