Kompaktse võistluse, mille keskuseks on Oriküla paarisrada, stardirivi on korralik ja lisaks Eesti sõitjatele on palju võistlejaid tulemas ka Soomest. Teiste hulgas ka värskelt Kreeka ralli võitnud Jari-Matti Latvala isa, Jari Latvala. Tema ja kaardilugeja Asko Sairaneni sõiduvahendiks on Mitsubishi Lancer WRC2, see on auto, mida varem pole Eestis sõitmas nähtud. Mitsubishi Lancer WRC2 debüteeris Mitsubishi tehasemeeskonna autona autoralli MM-sarjas aastal 2002 Soome rallil, teatas Eesti Autospordi Liit.

See pole aga ainuke WRC auto, mida laupäeval Saaremaal saab näha, Eesti rallisprindi meistrivõistluste etapil osaleb Georg Gross, kes koos kaardilugeja kohal istuva isa Oleg Grossiga sõidavad Ford Focus WRC autol. Kärla rallile on hetkel eelregistreerunud 33 võistluspaari ja see on korraldajate hinnangul väga hea tulemus. See number võib veel muutuda, sest on teada, et mõned võistlejad näevad palehigis vaeva, et saaks samuti Kärla ralli starti tulla.

Saaremaal toimuval võistlusel on positiivse trendina ka väga palju saarlasi stardis, alustades Timmu Kõrgest ja Lembit Soest, ning minnes edasi noorema generatsiooni sõitjate juurde. See näitab selgelt, et Saaremaalt tuleb meie autosporti järelkasvu korralikult ja õige pea on nooremad sõitjad vanematele tegijatele kuklasse hingamas.

Kärla ralli keskuseks on Oriküla paarisrada ja selle ääres olev hooldusala. Kohapeal on olemas toitlustus ja Kärla ralli jälgimine kõikidel kiiruskatsel on tasuta. Rallisprindil osalejad läbivad Oriküla paarisraja kolmel korral, rallil osalejad aga neljal korral. Võistlejad, kes teevad kaasa terve Kärla ralli, saavad oma võimeid proovile panna kokku kaheksal kiiruskatsel kogupikkusega 44,9 kilomeetrit. Katsed paiknevad Kärla ümbruses. Kiiruskatsete täpsem kava ilmub reedese Saarte Hääle vahel. Esimene võistlusauto läheb laupäeval esimesele katsele kell 13.14 ja viimasele, kaheksandale katsele stardib esimene auto kell 17.45. Kärla ralli pidulik lõpetamine ja autasustamine on kell 21.00 Suure Tõllu Puhkekülas.