Põnevust jagus tervele päevale, kui mitmes klassis sõideti kogu ralli sekund-sekundis.

Enne viimast kolme katset mahtusid kolm kiiremat ekipaazi 8,4 sekundi sisse. Lõplik lahendus saabus viimasel katsel, kui Kaur-Lepikson (Subaru Impreza WRX Sti) katsel kiireimad olid ja Rapla ralli absoluutvõidu said.

Egon Kaur: „Midagi lihtsat siin polnud, ärevaid hetki oli ikka kuhjaga. Kümnendal katsel vaatasime, et esimesena teel olles väga palju ei kaotagi. Kuid pinge püsis kuni viimase katseni, väga rahul, et saime siit maksimumpunktid, meistrivõistluste arvestuses on seda väga vaja."

Teisele kohale tõusid viimasel katsel Raul Jeets ja Andrus Toom (Mitsubishi Lancer Evo 9), kes kaotasid Kaurile lõpuks 15,9 sekundiga.

Raul Jeets: „Enne viimast kolme katset arvestasime, et teine koht oleks ilmselt see, mida suudame püüda. Kümnendal katsel suretasime korra auto välja ja see ei läinud kohe käima. Sinna läks miski 4-5 sekundit, kuid mulle tundus see kui igavik. Viimasel katsel olid Margus Remmakul probleemid, ja saime teiseks. Ralli ise oli äge, kiired katsed, eksimisruumi polnud ja väga tihe konkurents algusest lõpuni N-rühmas, mõnus."

Viimasel katsel kukkusid kolmandale kohale Margus Remmak ja Olaf Suuder (Mitsubishi Lancer EVO 9), finišis oli nende kaotus võitjatele 23,1 sekundit.

Margus Remmak: „Juba päeval olid meil probleemid viienda käiguga, viimasel katsel hakkas see välja hüppama ja kui see juhtub keset kurvi on tagajärjed pahad. Otsustasime tagasi tõmmata ja kindlad kolmanda koha punktid koju tuua."

Peale esimest katset rallit juhtinud Georg Gross ja Madis Halling (Ford Focus WRC) sõitsid teelt välja kolmandal katsel, kuna auto rajale tagasi saamine võttis aega pea pool tundi, langesid nad võistlejaterivi lõpuotsa.

N4 klassi meistrivõistlustel on peale nelja etappi liidrid Remmak-Suuder, kellel on 46 punkti, Kaur-Lepikson on teised, punkte on neil 42 ja kolmandal kohal Ott Tänak ning Kuldar Sikk, kellel on punkte 37,5.