Lisaks meistritiitlile on sõitjate jaoks suureks motivaatoriks kindlasti rahalised auhinnad. Kokku sõidetakse sellel aastal Superkross sarjas kolm etappi, 19. mai Maardus, 9. juuni Väike-Maarjas ja 23. juuni Kuimetsas.

Superkrossi näol on tegu atraktiivse alaga, mis on populaarsust kogunud nii Ameerika Ühendriikides kui ka Euroopas ja mille formaat on üle võetud USA motokrossist. Kui Ameerikas on Supercross sarja rajad ehitatud suurtele spordiareenidele, siis Eestis kasutatakse olemasolevaid radasid, mida on lühendatud. Rajapikkus peab olema Open klassile läbitav 50-60 sekundiga. Selle aasta võistlused korraldatakse nädala sees, kolmapäeviti.

Dynami:t korraldajate selge eesmärk on pakkuda pealtvaatajatele suurepärane show ja väärtustada rohkem sõitjaid.

Superkrossi meistrisarja korraldusõigused on kolmeks aastaks antud klubile AYR Racing Team, mis on tuntud kui Kiviõli külgkorvide MM-etappide korraldajana. Tiimi ühe liikme, Are Kauriti sõnul jõuti Superkrossi korraldamiseni mõnes mõttes ringiga.

 "Plaan oli teha Eestis motokrossi MM-etapp, käisime Hollandis, Lieropis, kus kohtusime promootorfirma Youthstream esindajatega, samuti käisime Lätis, kus kohtusime Kegumsi etapi korraldajaga. Siiski otsustasime, et lükkame selle plaani tulevikku, lihtsalt rahasummad, mis MM-etapi korraldamisele kuluvad on röögatud ja hetkel on seda kokku saada keeruline," võtab Kaurit kokku tehtud plaanid. Nii jõutigi Superkrossi sarjani Eestis.

"Ma pole salanud, et ma pole rahul Eestis korraldatud krossidega, need on läinud liiga korraldaja põhiseks. Sõitjatelt võetakse stardiraha, auhinnad on sellised nagu nad on, jääb mulje, et võidusõitjat ei väärtustata. Tahaks seda muuta", avaldab Kaurit Superkrossi ellukutsumise tagamaid.

Superkrossi sarja nimisponsoriks on energiajook Dynami:t, mis aitab korraldajatel teha kvaliteetseid etappe. Lisaks pealtvaatajatele atraktiivse vaatemängu pakkumisele, pööravad korraldajad tähelepanu ka sõitjatele. Superkrossi etappidel on finaali 20 kohta rahaliste auhindadega. Open klassi võitja teenib etapivõiduga näiteks 10 000 krooni, 85 cc klassi võitja
aga 5000 krooni.

Katrin Vernik, A. Le Coq turundusjuht: "A. Le Coq on otsustanud oma panust motospordi toetuseks tõsta, sest leiame, et meie energiajook Dynami:t ja Superkross üritusena on mõlemad tarbijatele emotsionaalset adrenaliini süstivad ja mõnusalt raputavad  asjad. Oleme väga rahul olnud Superkrossi korraldajate professionaalsusega ja usume, et meie sügavamast koostööst muutub üritus paremaks ja vaatajatele huvipakkuvamaks."

Dynami:t Superkross sarja etappidel on plaanis pöörata suurt tähelepanu ka meelelahutuslikule poolele. Sõitjate tutvustused, tantsutüdrukud, hea muusika, mille eest hoolitseb DJ, ilutulestik ja loomulikult tavalisest motokrossi rajast lühem rada, mis peaks olema publikule täies mahus nähtav.
Lisaks on kohapeal üleval suur LED-ekraan, mis näitab sõite otseülekandes. See lihtsustab veelgi sõidu jälgimist.

Lisaks kohapealsele otsepildile tehakse igast Dynam:it Superkross sarja sõidust ka pooletunnine kokkuvõte, mis hakkab olema ETV2 eetris etapiga samal nädalal pühapäeval.

Martin Korjus, ülekannete rezissöör: "Igale etapile tuleb kohale viis kaamerat, läbi mille  edastame LED-ekraanil live pilti sõidust. Lisaks saab kohapeal näha sõitjate kommentaare enne ja peale sõitu. LED-ekraan tagab selle, et pilti on näha nii vihmasajus kui päikesepaistes. Me ei kavatse
keskenduda sekundite lugemisele, kes kui palju kellegile kaotab. Rohkem pöörame tähelepanu show poolele, möödasõidud, hüpped ja kõik muu mida superkross suudab pakkuda. Eesmärk on, et kui televaataja näeb telekast kokkuvõttet, siis peab tal tekkima tahtmine olla järgmisel etapil juba raja ääres kaasa elamas. See saab olema uus tase motokrossi kajastuses ja annab palju nii pealtvaatajatele kui sõitjatele."

Nagu öeldud, tehakse Eestis Dynam:it Superkrossi rajad olemasolevatele krossiradadele, lisatakse hüppeid ja muid elemente, et lisada atraktiivsust nii sõitjatele kui pealtvaatajatele.

Are Kaurit: "Kuimetsa rada on ehk kõige superkrossilikum, samuti ka Väike-Maarja. Maardus tuleb meil aga kõvasti tööd teha, kuigi alusmaterjal on hea. Lisaks tuleb korrastada ka raja ümbrust, et tekiks parkimiskohad pealtvaatajatele ja plats võistlejatele. Teisalt on hea see, et seeläbi saavad Tallinnas ja selle ümbruses trenni tegevad krossimehed ühe korraliku raja veel juurde."

Dynami:t Superkrossi idee on meie sõitjate poolt positiivselt vastu võetud ja huvi on suur. Are Kauriti sõnul ei ole kindlasti plaani minna seda teed, et kalli raha eest staare siia sõitma saada. "Kui kellegil huvi on siis loomulikult on ässad teretulnud, kuid mingeid eraldi pingutusi me selles osas tegema ei hakka," ütles Kaurit.