Kuna hooaja esimene sõit Daytona ovaalil kujunes edukaks, kutsus juba 20 aastat Ameerikas võistelnud Kasemets tavapäraselt Euroopas kereautodega sõitva Viidase hooaja viimaseks sõiduks taas Wulver Racingusse. IPC sari koosneb neljast tunni ja 45 minuti pikkusest etapist, millele on otsa liidetud kaks kolmetunnist võistlust. Tegelikult pidi kolmetunnine sõit toimuma suvel Kanadas, kuid viiruse tõttu liigutati see Atlantasse.

Viidase jaoks oli sõitmine Road Atlanta äärmiselt suurte kõrguste vahedega rajal esmakordne ning viimane kogemus Le Mans prototüübi masinaga peaaegu aasta tagasi, mistõttu oli eesmärgiks enne starti saada testidega võimalikult palju rajaaega. Reaalsus oli aga risti vastupidine, mistõttu tuli suurt rõhku panna video ja data pealt õppimisele.

Vähese sõiduaja tõttu kannatas ka teiste sooritus, mispärast sõitis FIA pronkslitsentsiga Bruce Hamilton III välja alles 14. aja ning tema alustas ka sõitu. Pärast 60-minutilist vahetust näitas Hamilton stabiilseid aegu ning andis auto üle 12. kohal, elades seejuures üle ka väikese ehmatuse. Nimelt sõitis konkurent Hamiltonile tagant otsa, lükates viimase piruetti, mille käigus puudutas auto saba kergelt ka seina.

Järgmisena hüppas rooli Viidas, kes asus kohe sõitjaterivi ette tõusma. Kohati oli ta rajal isegi kõige kiirem. Muuhulgas sõitis ta Ligier autodest välja paremuselt teise aja, jäädes kiireimale alla vaid kolme tuhandikuga! Siis aga juhtus intsident, millega kaotas eestlane 20 sekundit ning peaaegu katkestas. Kiires kurvis sattus vahetult Viidase ees konkurent piruetti ning jäi risti rajale ette, mistõttu pidi eestlane kiirelt reageerima.

"Kuna eessõitja pani pool rada kinni, siis pidin ma mööduma sisekurvist. Seda oli aga kulunud rehvidest nõutud liiga palju, mistõttu kaotasin ka enda auto üle juhitavuse. Suutsin küll vältida konkurendile otsasõitu, kuid puudutasin tagaotsaga siiski seina ning jäin ilma poolest enda tagadifuusorist. Sellega vähenes auto aerodünaamika, kuid suure pingutusega oli auto siiski sõidetav," rääkis Viidas.

Viimase vahetuse sõitis Kasemets, kes hoolimata katkisest autost oli väga kiire ning tõstis autot veel paar kohta kõrgemale. Enne viimast boksipeatust oldi lausa teisel kohal, kuid tankimise tõttu langeti viimaks siiski seitsmendaks ning sellel kohal sõit ka lõpetati. Ligier tootja autodest lõpetati lõpuks lausa 3. kohal. "Soovin veelkord tänada nii Tõnist, Bruce´i kui ka kogu Wulver Racingu meeskonda kahe suurepärase nädalalõpu eest! Kahjuks jäime mõlemal korral karikast ilma, kuid meie Ligier on paraku erinevatest tootjatest kõige aeglasem, mistõttu pigistasime hooajast välja maksimumi," oli Viidas tänulik.

Hooaja kokkuvõttes saavutasid Kasemets ja Hamilton 37. sõitjast 11. koha. Vaid kahel sõidul osalenud Viidase nimele jäi 24. koht.