Eelmisel laupäeval, 7. septembril said Pärm ja Küüt Bridgestone Eesti motoringraja meistrite ja karikavõitjate auasustamisel Audrus kaela Eesti meistrite tammepärjad, kuid siinse tiitli kindlustasid nad juba enne viimast etappi.

Varem meie motoringrajasõitjatele kättesaamatuks jäänud tulemuse, Soome meistritiitli, saavutasid südid külgvankrisõitjad tõusvas joones kulgenud hooaja krooniks aga just auto24RINGil peetud Eesti ja Soome meistrivõistluste ühisetapil. Kuigi sellel võistlusel tuli tunnistada suurimate konkurentide, maailmameistrivõistluste karusellis osalevate soomlaste Petri Makkula/ Timo Karttiala paremust, piisas etapi teisest kohast siiski Soome meistriks tulemiseks.

„Kogu hooaeg on olnud väga ere,“ ütles roolimees Pärm kokkuvõtteks. Alates sellest, et eelmise aasta lõpus otsustati osta Makkulalt Šveitsis spetsiaalselt ringrajasõiduks valmistatud LCR raamiga tsikkel, millega soomlased MM-il kaheksandaks tulid. 2004. aasta raamil on 2008. aasta 1000-kuubikuline Suzuki mootor, mis ekipaažile tuttav ka varem iseehitatud raamidega võistlusratastelt. Selle hooaja head tulemused on tulnud uue tsikliga, millega ka 54-aastane korvimees Küüt ülimalt rahul on ja ütleb, et hoolimata suurenenud kiirusest tuleb temal märksa vähem tööd teha.

Eriliselt toob Pärm esile kaks etapivõitu, millest üks saadi Kemoras Soome meistrivõistlustel ja teine Bikernieki ringrajal, kus olid Eesti meistrivõistlused. Lisaks on eestlaste nimel nüüd Alastaro rajarekord külgvankrite klassis, varem Makkula/ Karttiala sõidetud tippmarki edestati koguni sekundiga.

Järgmisel aastal plaanivad Pärm ja Küüt veidi kaugemal kiirust koguma minna, sihiks on Saksamaa IDM sari, kus tase on nii Soomest kui Eestist kõrgem ja ühtlasem ning stardinimekirigi kaks korda pikem. Saksamaal võistlemine on praegu veel idee tasandil, nagu motospordis ikka, sõltub palju eelarve täitumisest.

„Eestis saame sel juhul sõita nii palju kui Saksamaa kalender lubab,“ ütles Pärm.