Nende BMW 130i läbis 302 ringi ja kaotas võitjatele 32 ringiga. Klassis A3000 aga sai Kontakt Racing teise koha, klassivõitja suutis läbida üheksa ringi rohkem.

Aamann Racingu BMW 325i Coupé (Roland Feodorov, Eiki Lill, Indrek Nilson, Ruve Veski) läbis 296 ringi ja lõpetas absoluutarvestuses 14. kohaga. Klassis A3000 saadi neljas koht, kolmandast kohast jäi lahutama viis ringi.

Kui kaks eelnimetatud tiimi läbisid sõidu suuremate probleemideta, siis Erki Spordi ja Sild Racingu võistlus kulges vägagi sündmusterohkelt. Erki Spordi Honda Civic Type R (meeskond Erko Eriste, Marek Saar, Rainer Schultz, Romet Tsirna) liikus kuus esimest sõidutundi heas tempos ja rivi lõpust alustatuna jõudis juba 20. koha piirimaile. Siis aga lagunes kõigepealt sidur, seejärel veel käigukast ning sõidu lõpuosa läbiti tagasihoidlikus tempos neljanda käiguga. Tasuks siiski absoluutarvestuse 23. koht (klassis A2000 7.).

Sild Racing oli võistlusel kiiruselt teine auto suurfavoriit Spykeri järel. Paraku purunes nende Dodge Viperil kõigepealt diferentsiaal, siis käigukast ja paar ringi enne lõppu veel ka mootor. Mehaanikud sooritasid aga ühe kangelasteo teise järel: remontisid diferentsiaali, vahetasid käigukasti ja lükkasid auto kilomeetri kauguselt – algul ülesmäge – finišisse. Mis siis, et Kristo Ebrase, Urmas Kitsingu, Tarmo Silla ja Raivo Tamme juhitud masin oli 27 lõpetaja hulgas viimane. Tulemus saadi siiski kirja ning sellest piisas GT-klassi kolmandaks kohaks.

Kuuenda sõidutunni lõpus alanud vihm suurt midagi ei muutnud, sest enamik selleks ajaks võistlema jäänud tiime oli juba tempot maha võtnud. #85 Spyker vähendas hoogsalt remondipausiga tekkinud vahet liidritega ja jõudis neile juba kahe ringi kaugusele. Ent kui kaheksa tundi oli sõidetud, kustusid ka Spykeri lootused. Käigukasti jäi alles vaid üks käik ning sellega polnud lootustki liidritele järele jõuda. Nii läkski üldesikoht suurüllatusena A2000 klassi Honda Civicule (#36), mida juhtisid leedulased Arunas Granskas ja Martynas Samuitis. 334 ringi läbimiseks kulus neil 9:38.35,594. Spyker jäi viieringilise kaotusega lausa kolmandaks, neid edestas veel diisliklassi võitnud #92 BMW 330d.