Kui avapäeval meie kiireima tulemuse teinud Martin Leok eile esimesele katsele jõudis ja tema tsikkel ägedaid keemismärke ilmutas, ei paistnud teine võistluspäev Eesti koondisele Slovakkias kõige edukamalt algavat. Leok kallas mootori jahutuseks sisse pool liitrit vett ja otsustas siiski endurotestile minna. Hoolimata streikivast tehnikast sõitis ta selle katse eestlaste kiireima aja 7.30-ga, kasutas veel pisut vett mootori jahutuseks ja suundus ülesõidule. „Rohkem jahutust vaja ei läinud ja rike kadus otsekui iseenesest,“ ütles Leok päeva lõpus.

Üleeile õhtupoolikul sadas Košices paduvihma, mis pikendas oluliselt klubisõitjate võistluspäeva ning muutis raja nende jaoks väga keeruliseks, eriti saabunud pimeduses. Eilse päeva jooksul rada kuivas ja tingimused püsisid kõigile võistlejatele kogu võistluspäeva võrdsemad.

Eilegi elasid meie sõitjad üle mõningaid kukkumisi ja väiksemaid tehnilisi viperusi, kuid päeva lõpetasid nii mehed kui tsiklid positiivsel poolel.

Eile sai meie sõitjatest kahjuks kaheminutilise trahvi Veiko Rääts, kes ühte kontrollpunkti väikese arusaamatuse tõttu hilines ja teise liiga vara sisse läks, kuna arvas end olevat oma õiges sõiduajas.

Parima individuaaltulemuse sõitis eestlastest samuti välja Martin Leok, kes oli ajaga 48.37,29 üldkokkuvõttes 71. ja kahe päeva kokkuvõttes 74. Toomas Triisa oli ajaga 49.43,61 üldkokkuvõttes 105. ja kahe päeva kokkuvõttes 99., Priit Biene on 120. (143.), Elary Talu 130. (159.), Veiko Rääts 137. (118.) ja Priit Palatu 148. kohal (145.).

Üldkokkuvõttes tõusis teise võistluspäeva õhtuks liidriks ameeriklane Ryan Sipes (eile teine aeg austraallase Daniel Milneri järel), kolmandaks langes Kailub Russell (USA).

Riikidest tõusis pärast teist võistluspäeva esimeseks Austraalia (7:33.52,64), tõrjudes sellelt positsioonilt USA, tiitlikaitsja Prantsusmaa säilitas kolmanda positsiooni. Eesti meeskond kaotab liidrile 38.50,07.

7.-12. septembrini toimuv The International Six Days Enduro on rahvusvahelist motoföderatsiooni (FIM) esimene ja pikima traditsiooniga ametlik võistlus, mis esimest korda toimus 1913. aastal. Eesti meeskond on selles väärikas seltskonnas suhteliselt uus, kuna võistlema minnakse alles neljandat korda. 2011. aastal käis Eesti esimest korda võistlemas ja Soomes saadi 14. koht, aasta hiljem Saksamaal olid eestlased 16. ja üle-eelmisel aastal Sardiinias tuli parim koht, kui oldi 9.

Tänavu esmakordselt ISDE ajaloos Slovakkias Kosices toimuva võistluse 1225 kilomeetrisele rajale asus võistlema üle 550 sõitja 35 riigist üle maailma.

Eesti klubisõitjatest lõppes eile kahjuks tehnika purunemise tõttu lisaks Billy Toomlale ka teise GasGas Motoklubi sõitja, Mehis Meibaumi võistlus. Selle klubi ainsa esindajana jätkab Janar Kukk, tiim on 93. positsioonil. Teise võistluspäeva õhtuks 46. positsiooni hoidval Sõmerpalu Motoklubi tiimil on rivis kõik kolm sõitjat Riho Kollist, Mart Meeru ja Egon Üpraus. Klubimeeskondi on kokku 96.