Eesti karditiim osaleb sarjas, millest sirgunud enamus F1 piloote!

 (8)
KARTDAGÖ tiimivärvides kart
Foto: kartdago.ee

Täna, 9. märtsil, astus Itaalias Sarnos WSK Euro Series avaetapi vabatreeningul esimest korda võistlusrajale Eesti uus karditiim KARTDAGÖ. Kõige tõsisemate plaanidega asub maailma tippudega konkureerima 2010 Rotax Grand Finalsi finaali võitnud Martin Rump.

Lisaks Martinile võistlevad tiimis kaks venda, Ralf ja tiimi pesamuna Frank Merilaht. Martin on vaatamata 14-aastasele vanusele juba kogenud ja edukas võidusõitja, kes seab alanud hooajaks kõrgeid sihte. Ralfil ja Frankil on esimesed võistlused tippkonkurentsiga kohanemiseks, et olla heas hoos aprilli lõpus toimuval Euroopa meistrivõistluste kvalifikatsioonivõistlusel.

KARTDAGÖ sõitjad võistlevad FIA ametlikus klassis KF3, tegemist on omaealiste tipptasemega, kus konkurents meeletu. WSK Euro Series avaetapil toovad tehase- ja eratiimid võistlusklassi KF3 starti 103 võistlejat! Seal edu saavutamine on tõsine väljakutse nii sõitjatele kui tiimile, kuid just kõrge taseme ja konkurentsi tõttu KF3 valitigi. Kõrge tase toob endaga kaasa võidusõiduringkondade ja rahvusvahelise meedia suure huvi ning seal läbilöömine loob noortele võidusõitjatele parimad võimalused edasiseks vormelikarjääriks. Näiteks tänastest F1 pilootidest pea kõik oma esimese läbilöögi teinud KF3 eelkäijas ICA-Junioris, ainsa erandina saab nimetada idanaaber Vitali Petrovi.

Edu saavutamise üheks aluseks on KARTDAGÖ sõlmitud koostööleping maailma TOP 3 hulka kuuluva Itaalia karditootjaga Birel. Bireli tehas ja võidusõidutiim varustavad meid kogu vajamineva võistlustehnikaga, sh võistlusmootoritega. Samuti varustavad nad meid oma oskusteabega nii testidel kui võistlustel. Seega on KARTDAGÖ alates aastast 2011 Bireli tehasetoega tiim.

Lisaks õnnestus KARTDAGÖ tiimil oma ridadesse värvata kogenud kardimehaanik, Kimi Räikköneni kardiaastatel tema mehaanikuks olnud Jukka "Santtu" Nikki. Lisaks Santtule on tiimi mehaanikuteks Indrek Viikmaa ja Ranno Kallas.

Esimesed KF3 triibulised said poisid 4-päevasel testil Itaalias Castelletto rajal, samal rajal toimub juba järgmisel nädalalõpul traditsiooniline Margutti Trophy. Suureks abiks oli Birel Motospordi võistlusinsener ja tehase testisõitja Giacomo Patrono. Poisid said käe soojaks ja näitasid head kiirust, näit õnnestus Martin Rumbil välja sõita isegi kiiremad ringiajad kui eelmise aasta WSK etapil näidati. Kindlasti aitasid heale ajale kaasa uued Vega rehvid, mis on pehmema seguga kui eelmisel aastal kasutatud Dunlopid.