Esindatud oli kuus riiki, lisaks Eestile veel Läti, Leedu, Soome, Venemaa ja üle paarikümne aasta ka Valgevene. Ilm püsis ilusana ja ehkki soojakraade oli mootorite ideaalseks tööks paljuvõitu, langes taas mitu rajarekordit.

Rotax DD2: Pettumus - kiireimas klassis võit läks Leedusse

Võistluse naelaks tõotas kujuneda kiireim klass Rotax DD2. Üles oli antud 13 võidusõitjat ja tervelt seitset neist võis pidada võiduvõimeliseks. Kvalifikatsiooni parima ajaga kinnitas oma favoriidistaatust Mario Vendla. Teine võidusoosik, leedulane Simas Juodviršis jäi maha vaid 0,067 sekundiga. Georg Vann oli kolmas ja Mihkel Maltna viies.

Eelfinaalis pääsesesidki Mario ja Georg algul juhtima, Simas aga langes stardiga kuuendaks.
Veelgi kehvemini käis Mihkel Maltna käsi, kes juba avaringil pidi rehvi tühjenemise tõttu katkestama. Juodviršis asus aga kiiresti oma kohta parandama ja kerkis kuue ringiga kolmandaks. 11. ringil möödus Georgist, tõusis teiseks, ja asus püüdma Mariot. Viimasele ringile läks liiderpaar juba üksteise tuules, võitja selgus viimases kurvis asetleidnud kokkupõrkes. Mõlemad kardid jäid seejuures terveks, aga sõiduvõit läks siiski leedulasele.

Kohtunikud nägid Juodviršise tegevuses esialgu määrusterikkumist, pärast aga muutsid otsust ja leedulane sai finaali parimalt kohalt alustada. Seal asus ta Georg Vanni ees kohe juhtima. Mario Vendla lasi stardis mööda ka Konstantins Calko, kuid juba avaringi keskel võttis lätlaselt koha tagasi. Järgmises kurvis aga sõitis too Mario kardile tagarattasse, mõlemad tegid pirueti ning langesid võitlejaterivi lõppu. Mario alustas nüüd marulist tagaajamist ja kui finaali 20 ringist sai tosin läbitud, oli ta tõusnud kolmandaks. Ettepoole jõuda polnud enam võimalik, sest Simas Juodviršis ja Georg Vann olid juba kaugel. Simas oli sõidu algul oma edu pisitasa kasvatanud, ja ehkki Georgi parim ring oli leedulase omast kiirem, jõudis ta ikkagi finišisse 1,8 sekundit hiljem. Võistluse kiireim ring läks hoopis kolmandana lõpetanud Mario Vendla nimele, 42,343 märgib ka uut rajarekordit. Viimaselt kohalt alustanud Mihkel Maltna pidas lõpuringidel maha ägeda duelli lätlase Raivo Luhsega. Korra pääses Mihkel konkurendist möödagi, kuid lätlane võttis lõpuks siiski oma ja lõpetas neljandana, jättes Mihkli viiendaks.

Rotax Junior: Tristan Viidas võttis maksimumi

Kõige pikem ja kõige rahvusvahelisma koosseisuga oli võistlejaterivi klassis Rotax Junior - 16 sõitjat viiest riigist. Suurfavoriit Tristan Viidas võitis kõik, mida võita võimalik - parim
kvalifikatsiooniaeg, ülekaalukad võidud eelfinaalis ja finaalis ning uus rajarekord. Ent kiireid sõitjaid leidus teisigi. Kvalifikatsioonis jäi lätlane Martinš Steinerts maha vaid 0,019 ja Fred Joonas Alliksaar 0,068 sekundiga. Eeldavalt väga tugev Martin Rump oli hädas raami seadistustega ja sai alles viienda aja, kaotades ka Patrik Lumistele.

Eelfinaali stardis pudenes Steinerts kuuendaks, ent asus kohe usinasti positsiooni parandama.
Konkurendid aga punnisid ägedalt vastu ja paar ringi hiljem asetleidud kokkupõrge kukutas
Steinertsi lõplikult esikohakonkurentsist välja. Teist kohta hakkasid omavahel jagama hoopis
Martin Rump ja Fred Joonas Alliksaar. Martinil oli õnnestunud stardiga teiseks tõusta, kuid Joonas oli kiirem ja kolmandal ringil panigi oma paremuse maksma. Lõpuks oli nende vahe 2,5 sekundit, Martin aga pidi oma kolmandat kohta kaitsma Patrick Lumiste ja Martinš Steinertsi rünnakute eest.

Ka finaalis asus Tristan Viidas kohe liidriks ning ei andnud seda kohta hetkekski käest. Tema
selja taga madistasid Martinš Steinerts, Martin Rump ja Fred Joonas Alliksaar. Lätlane hõivas
küll stardiga teise koha, kuid meie poisid trügisid ta juba järgmisel ringil armutult kõrvale.
Omavahelist sotti ei saadud aga kuidagi selgeks ja nagu sellistel puhkudel tihti juhtub, kaasnes lahendusega suur pauk. Kaheksandalt ringilt tuli seni teisel kohal püsinud Martin alles kuuendana, Joonas aga ei tulnud üldse. Sõidu järel käisid mõlemad ka kohtunikele aru andmas, ent karistada ei saanud kumbki.

Eestlaste „kodusõda" tõstis teiseks-kolmandaks lätlased Martinš Steinertsi ja Reinis Nitišse.
Pikka aega näis, et neljanda koha saab Patrik Lumiste. Eelviimasel ringil aga lasi Patrik
mööda Martin Rumbi ja Kristjan Salveti ning viimasel ringil rauges tema kardi jõud sootuks.

Rotax Max: Aavo Talvar ei vääratanud

Klassis Rotax Max tuli starti 10 sõitjat - 7 Eestist ja 3 Valgevenest. Külalised jäid lõpuks
peoperemeestele alla, kuid näitasid võõraid olusid arvestades igati korralikku sõitu. Suursoosik Aavo Talvar edestas ajasõidus Rain Laupat vaid ühe sajandiksekundiga.

Eelfinaalis pääses Aavo stardist juhtima, kuid Rain ei jäänud sugugi maha. Otse vastupidi,
ringiajad olid tal isegi paremad. Ent möödasõiduks sellest ei piisanud ja sõidu teisel poolel tegi Aavo tavapärane ühtlane kiire tempo oma töö. Finišis eraldas esimest-teist juba 2,4 sekundit.

Finaalsõiduks seati Aavo kardi karburaator õigesse timmi ja 20 ringiga saavutas ta Raini ees 4,5-sekundilise edu. Ka ringiaegades oli selge ülekaal Aavo poolel, ehkki kahe nädala vanuseid rajarekordeid seekord purustada ei õnnestunud. Kolmanda koha saanud Mario Haugas jäi võitjast maha juba 7,5 sekundit, kuid suutis veatu sõiduga hoida seljataga Martin Tähe.

Rotax Masters: Meelis Meemann taas ülivõimas

Nagu Eesti meistrivõistluste avaetapil, oli Meelis Meemann ka seekord ülekaalukaim võitja.
Klassis Rotax Masters edestas ta eelfinaalis järgmist 6,3, finaalis 5,3 sekundiga. Mõlemal korral tegi Meelis juba avaringiga selge vahe sisse ja ei lasknud kellelgi endale ohtlikuks saada. Tema selja taga käis eelfinaalis tõsine võidusõit Erki Lehiste ja leedulase Vitalijus Gudzenko vahel. Gudzenko üritas mitut puhku oma leivanumbrit, efektset möödasõitu viimase kurvi pidurdusmaal, ent tulutult. Lõpuks eksis ta hoopis ise ja pidi leppima viienda kohaga. Finaalis osad vahetusid - Vitalijus kaitses oma kohta edukalt ja lõpetas Erki ees teisena.