Kümnes katse sõideti taas korralikus kuumuses ja pinnase poolelt pakkus see nii liivadüüne, liivast kui kivist pinnast. Ka sellel katsel puutusid sõitjad kokku ka nn fesh-fesh'iga, nagu seda nii Aafrikas kui ka Lõuna-Ameerikas kutsutakse ehk peenikese liivaga kaetud pinnasega, mis tekitab sealt läbi sõites korraliku tolmupilve. Lisaks sellele on see väga pehme. Kaugemalt vaadates jätab see kõvema liivapinnase mulje, kuid sellele jõudes on lihtne sinna kinni jääda.

Fesh-fesh'i ohvriks langes ka Triisa, kes sõitis katsel läbi päeva esikahekümne piiril. Katse viimases osas aga kukkus ta selles peenikeses liivas, kuid õnneks suutis jätkata ja katse 29. kohal lõpetada, kaotust katse võitnud Joan Barredale (Honda) kogunes 52 minutit ja 12 sekundit

"See oli päris korralik õhulend üle lenksu. Ise õnneks viga ei saanud ja tsikkel jäi ka korda. Mis aga minema lendas oli roadbook, ehk siis legend, mille järgi me siin liigume nii katsel kui ülesõidul. See tähendas, et viimased 70 kilomeetrit katsest tulin teiste jälje järgi," rääkis Toomas peale katset Antofagastas.

Mart Meeru (Honda) lõpetas katse 45. kohal (+1.19.04) ja sai päeva ilma suuremate muredeta õhtusse. Peale kümnendat päeva on Mart Meeru 42. kohal (+13.17.40) ja Toomas Triisa 55. kohal (19.19.29). Tsiklite liider on jätkuvalt Marc Coma (KTM), kelle edu Barreda ees on 44.24 ja tiimikaaslase Jordi Viladomsi ees 2.02.03.

Dakar üheteistkümnes võistluspäev on taas korraliku pikkusega. Antofagastast El Salvadori kulgeval päeval on kokku pikkust 749 kilomeetrit, millest katset on 605 kilomeetrit. Esimene võistleja lahkub laagrist kell 5.15 ja jõuab uude laagrisse umbes 14.45 paiku. Paljude kogenud Dakari sõitjate meelest on tegu tänavuse Dakari ühe keerulisema katsega, mis võib ära määrata palju. Katse läbib Atacama kõrbe, mis on maailma üks kuivemaid paiku. Enamus katsest on kivisel pinnasel, mida Tšiilis Vaikse ookeani rannikul jagub kuhjaga. Lisaks ka 120 kilomeetri jagu liivadüüne ja kõik see teeb navigeerimise üsna keeruliseks.