Koitla diskvalifitseeriti 2011. aasta Saaremaa rallil, kuna tema Mitsubishi turbo ei vastanud reeglitele. Tulemuse tühistamine röövis Koitlalt ja Otsalt absoluutarvestuse Eesti meistritiitli. Kuna sõitjad leidsid diskvalifiseerimisel mitmeid vasturääkivusi, sest nende arvates ei vastanud ka võistlusjärgne tehniline kontroll FIA võistlusmäärustele, esitati protest ja hiljem jõudis asi kohtusse.

Täna teatas Eesti Autospordi Liit pressiteate vahendusel, et kohtuvaidluse lõpetamises on jõutud kompromissile.

EALi ja Koitla - Otsa täna saadetud ühine pressiteade:

Eesti Autospordi Liit (EAL) ning Kaspar Koitla ja Andres Ots (meeskond) on jõudnud kokkuleppele pooltevahelise kohtuvaidluse lõpetamiseks kompromissi teel.

Pooled kinnitavad, et meeskonna Kaspar Koitla - Andres Ots eemaldamine 2011. aasta Saaremaa rallilt, sellele järgnenud punktiarvestuse pidamine ning kohtuvaidlused olid tingitud kahetsusväärsetest asjaoludest.

Kuigi pooltel on jätkuvalt erimeelsusi meeskonna eemaldamise põhjendatuse osas, oleme otsustatud õiguskindluse ja autospordi üldistes huvides lõpetada kohtuvaidluse kompromissi korras.

Pooled kinnitavad, et tekkinud vaidlus on põhjustatud kõigi osapoolte tegevusest, kuid peavad siiski vajalikuks esile tuua alljärgneva:

2011. a Eesti autoralli meistrivõistluste tulemusi ei muudeta ning 2011. a Saaremaa ralli žürii otsust tulemuse tühistamise (võistluselt eemaldamise) kohta ei tühistata.

EAL kinnitab, et meeskonna võistluselt eemaldamise otsuse aluseks olevad vastavusdokumendid olid ebaõiged. Rahvusvaheline Autoliit (FIA) ja Mitsubishi Motors Inc. on EAL-i ja meeskonna ees vabandanud korrektsete dokumentide edastamata jätmise eest. Ühtlasi kinnitab EAL, et 2011. a Eesti autoralli meistrivõistluste üldjuhendis puudus punkt, mille alusel sai meeskonda võistluselt eemaldamisel karistada topelt (st mitte arvestada võistluselt eemaldamist halvima tulemusena üldises punktiarvestuses kogutud punktide arvestamisel ja hooaja lõpliku paremusjärjestuse määramisel).

Pooled kinnitavad, et vaidlused sportlike tulemuste ning FIA ja EAL-i määruste täitmise üle kuuluvad lahendamisele FIA Rahvusvahelises Spordikoodeksis ettenähtud korras. Seega oleks registreerija antud juhul pidanud esitama apellatsiooni vaidlusalusele žürii otsusele, mida registreerija lähtudes 2011.a Eesti autoralli meistrivõistluste üldjuhendist ei teinud.

Pooled on üksmeelel, et Kaspar Koitla ja Andres Ots olid 2011. a Eesti autoralli meistrivõistluste arvestusklassi EMV5 (absoluutarvestus) esikoha ja seega meistritiitli vääriline meeskond. EAL tunnustab meeskonda Kaspar Koitla ja Andres Ots tiitliga «2011. a Eesti Autoralli Meistrivõistluste  Kiireim Meeskond.""