Komisjon, mis oli kokku pandud vallavalitsuse ja vallavolkogu töötajatest ja kuhu olid ekspertidena kaasatud BPE Kinnisvaraekspert Pärnu juhataja Peeter Prisk, Eesti Autospordi Liidu peasekretär Arno Sillat ja Toivo Asmer, hindas pakkumisi kuue hindamiskriteeriumi järgi. Need kriteeriumid olid: pakkumissummad hoonestusõiguse aastatasule ja protsendile äripindade renditasust, varasem auto-moto võistluste korraldamise kogemus, baaside haldamise kogemus, visioon ja meeskond ning meeskonna kompetents.

Audru vallavanema Margus Joonase sõnul olid mõlemad pakkumised head ja üsna võrdsed. „A2 Racing MTÜ võidu tagas suurem pakutud summa Audru vallale hoonestusõiguse eest ja mootorrattavõistluste korraldamise kogemus", toob Joonas välja A2 Racing pakkumise eelised.

„Audru ringrajal on valla jaoks suur tähtsus, tegemist on meie jaoks olulise objektiga. Rajast on võimalik teha meie regioonis üks väheseid radasid, kus saab korraldada rahvusvahelisel tasemel võidusõite autodele ja mootorratastele. Lisaks toob see loodetavasti ringraja aktiivsel perioodil valda juurde ka töökohti", rääkis vallavanem Margus Joonas ruudulipp.ee veebilehele.

Kui Audru vallavolikogu kinnitab hindamistulemused 7. jaanuari istungil, saab konkursi võitja asuda ringrada arendama 2010. aasta veebruari teises pooles.

A2 Racing MTÜ juhatuse liige Andres Hall on selleks valmis. „Oleme enda jaoks pannud paika, et Audru rada peab jääma avatuks kõigile huvilistele, alustades tänavasõidukitest ja lõpetades võistlustehnikaga. Samuti soovime pakkuda raja kasutajatele võimalikult odavat hinda. See kõik tähendab seda, et kui tulemused on kinnitatud, tuleb asuda projekte kirjutama ja ringraja arenduseks raha erinevatest fondidest taotlema hakata", räägib Hall plaanidest, mis kaasnevad 50 aastase Audru ringraja hoonestusõigusega.

Juttu olnud ka Audru ringraja kattest ja 2,1 kilomeetri pikkuse raja pikendamisest umbes kilomeetri võrra. Hall kinnitab, et raja ja võistlejate tingimuste parendamine on esmatähtsad. „Esmatähtis on olemasoleva rajakatte parandamine, see puudutab ka väljasõidualasid, siis võistlejatele paremate tingimuste loomist, milleks on tualetid ja pesemisvõimalused. Kui need asjad on korras, asume ka uue rajaosa juurde, need on esmased asjad, mis Audru ringrajal tuleb teha", kommenteerib Hall oma plaane ruudulipp.ee veebilehele.

A2 Racing MTÜ esitatud visiooni kohaselt tehakse ringraja edasisel arendamisel tihedat koostööd meeskonnaga, kuhu kuuluvad Avo Elme, Marek Kiisa, Raul Koov ja Enn Teppand.

Eesti Autospordi Liidu peasekretär Arno Sillat, kes komisjonis ja eksperdina osales jäi konkursiga rahule, tuues välja positiivse asjaoluna, et esindatud oli kaks tugevat pakkumist. „Tegu oli pika ja keerulise konkursiga, mille tingimused oli väga põhjalikud. Tänu neile tingimustele saime valida kahe hea pakkumise vahel. Samas tahaks, et mõlemad pakkujad hakkaks tulevikus Audru ringraja juures tegema koostööd. Tänasel päeval Audru ringrajal toimuvad sõidud võiksid seal ka tulevikus jätkuda", võtab Sillat Audru ringraja konkursi kokku.